Wednesday, May 27, 2009

Home » cctv oh cctv....

cctv oh cctv....



aku rse cam pelik je...



rse mcm ade yg kurang...



tak tau np...



agknye sbb aku dh besa dgn persekitaran keje


yg ofis dia penuh dgn cctv...


ye....


cctv...


dulu.........



mse aku keje kilang kt johor...ade cctv...



agknye diorg takut minah2 kilang ni curik komponen diorg kot...



cesss....nk kitorg ape kn dgn komponen2 tu seme....



ntahapahapantah....
.
.
.
.

pastu aku tukar keje...aku keje kt kl plak...



aku incharge satu outlet 7 Eleven kt setapak...


pun ade cctv jgk...harus lh kn...



disbbkn cctv tu lah aku dpt tgkap customer2 a.k.a en pencopet yg berjaye...



bkn sorang....



bkn dua org....



tp ntah bp ramai dh yg sempat aku tegur, aku jerit, aku marah...



suruh en pencopet tu letak blik brg2 yg en pencopet tu smpt amik...



tu yg aku sempat tgk kt cctv...



tak masuk lg yg staff aku tak perasan...



sbb tulah aku mmg sllu naik hantu klu tgk staff aku leka sgt kt kaunter...



berangan je kejenyer...



agaknye klu en pencopet tu hangkut seme brg2 tu pun tak perasan agknye...



okey...
.
.
.

lps keje 7 Eleven tu...aku keje opis plak...


tp sbg data entry je..


Symphony BCSIS namenye...


company wat cheque prosessing...


yg ni lg lah byk cctv...


perghhh...


smpai tak terkira....


bnyk gler...


tapi....
.
.
.



ble aku keje kt UTAR ni rse cam lain je...


seketul cctv pun aku tak penah nengok...


yelah...ni kn unibersiti...nk wt pe cctv tu seme...


bkn ade ape pun kt sini...


yelah klu dulu2 nk garu ketiak pun cover2...


nk betulkn spender yg tersepit pun kene tgk kiri kanan and atas....cctv lh tu...


apetah lg klu nk garu bontot...


haru...haru....


aku rse cam pelik ssb dh terbiase hidup ngan cctv....


kih..kih..kih...


ape lh yg aku mengarut ni...

pasal cctv pun nk membebel.....


ampunkn kami penunggu gua...


hehehhehe...



adios amigos....





No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute