Monday, June 1, 2009

Home » » zetty's wedding day...

zetty's wedding day...

ni cite ari smlm....

ari ahad yg shahdu lg sendu...

31 mei 2009

huhuhu...

tak penah seumur hidup jd cenggini...

sungguh.....

tak penah....

citer nye cam ni...

aku dpt kad jemputan walimatulurus dr seong teman..

zetty namenyer...

aku, muli n shira naik kete aku..

drebar cm biase lh...abg ku itu...hehhehe....

kete satu lg aien n tunang dia...

ok..ble dh janji nk kumpul kt shell tmn melati tu kirorg pun bertolak la togeder geder...

taim tu lbh kurang kol 12 lbh kot..aku pun tak ingat sgt la...

cuace mse tu panas gler..matahari rse mcm btul2 atas kepala...

pegi 2 kete coz 1 kete lg tu lmbt sgt..tggl jelah..

walimatulurus tu kt tmn bkt beruntung, rawang...

bleh tahan jgk jauhnyer...

lps pusing2 cari jln bru lh nmpk sign nk ke umah pangantin...

ade 2 sign...satu EJA n E...satu lagi ZETTY n IS...yg kitorg nk pegi ni umah ZETTY n IS tu...

tibe2...'haaa..tu umah zetty kot...ade khemah2 bagai...alhamdulillah..smpai jgk akhirnye...'

sape yg bersuare tu...penuh konpiden...hehehhe

kitorg pun touch up muke skit2 pastu betulkn mane2 yg tersepit..dgn berbekalkn

hadiah 2 ketul, kitorg pun berjln dgn penuh ayu dan kesopanan menuju ke umah pengantin..

lps bg salam...lps salam mak pengantin yg kitorg TAK kenal tu, kitorg pun naik lah ke tgkt atas..

mak pengantin yg suruh kitorg naik...so, kitorg pun naik lah..nk tgk pengantin kononnyer....

ble smpai je dpn blk pengantin tu...ade ke konpiusan di situ...pengantin tgk kitorg...kitorg tgk la

dia blik....

EHHH...nape muke zetty ni lain mcm je...kot ye pun dh di tempek ngan make up, tak kan le lain

bebenor...

YA Allah....kite dh salah umah la woiiii....

malunyer tuhan je tau mase tu...tak penah jd cenggini...ape lg...turunnnnnn....pegi amik blik

hadiah td....makcik2 kt ruang tamu dh gelak2 kt kitorg...aduhhh...malunyer...

nsib baik mak pengantin pompuan tu okey...dia kate takper2...padahal kitorg mse tu tak tau nk

letak muke kt ne...

lps dpt direction yg betul dr mak pengantin pompuan, baru lah smpai umah ZETTY n IS...yg td

tu umah EJA n E...ape daaaa....

nasib baik cik abg aku n tunang si aien tu blum amik mkanan lg...klu tak, lg haru...

tulah..len kali tnye la org dulu...ni tak men redah je...pantang nmpk khemah kawin..kire btul la

tmpt yg di tuju...

senak perut aku gelak dlm kete..hehehhe...pengajaran tu woiii...

mse smpai umah zetty tu kitorg tnye btul2 kt makcik yg smbut kitorg tu...

yg ni bru btul...terkekek2 mcm nk tergolek si zetty ketawa mse kitorg citer kt dia...

lps amik gmbr ala kadar, kitorg makan...tak sempat pun nk amik gmbr kt pelamin ng pengantin..

pengantin sibuk ng potograper profesional...kitorg ni potograper pronyibuk je...hehehhe

perut pun dh kenyang...kitorg smpat lambai pengantin dr kejauhan je pastu kitorg pun blik la...

tggu ape lg...mate pun dh ngantuk...jom kite berangkat blk KL....

abg...cm biase eh...drive leklok...kitorg nk titonnn....zzzzz



ucapan khas wat pengantin baru ZETTY n IS semoga korang bahagia selalu...semogakekal

hingga ke akhir hayat..cepat dapat baby comeii ye....

hehehe...

s E l a m a T P e n g A n t I n

b A R u.....

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute