Friday, June 26, 2009

Home » syukran2...

syukran2...


ari ni en izma dah msuk opis..

dia selseme biase je..bkn selsema babi ok...

alhamdulillah...nasib baik ko tak kena kuarantin kt sg buloh nunnn...

tp name ko dh ade kt spital sane kan...

uihhh..wt naye je klu kene kuarantin...cian kt anak bini hang....

huhuhu...

esok klu jadi aku balik kg..kg aku kt felda CHINI...ade sape2 tau ker..

biasenye klu aku ckp CHINI je mesti diorg tnye kt tasik yg ade naga tu ker...

aku pun dgn konpiden nyer jawab.."yerrr a'ahhhh...mmg bnyk naga kt sane...

kitorg siap main polis sentri one two janggut lg"....nk mampus ke ape main kejar2 ngan naga...huhuhuhu

seumur idop aku dok kt sane idok ler penah nengok menatang naga tuh yer kawan2...

diulang...TAK PENAH....

ari ni en asyura pegi runner ticket...klu tiket ade maka balik ler aku..

klu takde..minggu dpn aku balik...balik tetap balik...

malas nk naik kete...ongkosnye enggak ada...

klu naik bas ni saving ler skit..pastu rilek je bleh goyang2 kaki dgr lagu...bleh bace2 buku...

klu drive sendiri mane bleh nk bace buku...lgpun en asyura tak bagi aku balik kg drive sorang2...

"bahaya lah syg..." kate en asyura

sbnrnye dia takut aku racing kt highway tu klu drive sorang2...huhuhu

so...tunggguuu....

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute