Tuesday, June 30, 2009

Home » 1st time jwb tag...

1st time jwb tag...



TAG FAKTA @ AUTA

Dapat dari sarimah jaafar

Setiap blogger mesti menyatakan 10 AUTA diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

Auta tu fakta tersembunyi di sebalik nyer ek..

1. saya xpernah teringat langsung akan zaman anak daraku
cm maner tak penah teringat plak...sbb skrg ni aku masih lagi anak dara....huhuu


2. saya suker bekerja...kalu boleh saya nak keje sampai mati
hehhehe..tgk time jgk...klu tgh rajin, suke la..klu tgh malas...ermmmmm


3. kalu saya sedih ker..tensen ker..kecewa ke...saya xder selera nak makan
maner aderrr...mkn ttp mkn...hidup utk mkn maaa...

4. saya amat berdikari..kalu xdak sapa2 nak tolong pun saya leh wat sowang2
uihhh...dh 3 thun bercintann cintunn ng en asyura ni rasenyer terlebih manjer laaa...rse cm ssh je nk berdikari sowang2 skrg ni....huhuhu..


5. saya seorang yang tenang...walaupun duduk kat ngan dinding yang dah retak ni
ermmm..yg ni btul kot..aku bleh berkawan ng dinding tu klu tak kuar pegi jenjalan...ader saper2 percaye..korang wajib percaye...ni kisah benar...


6. saya sangat tabah.. saya xkisah orang nak kutuk saya..saya akan diamkan diri
asalkn aku tak dgr org nk kutuk tu, takpe...lantak dia lh...


7. saya sangat kedekut
aku bkn kedekut...cumer kekurangan duit jerk...kui..kui..kui...


8. Everybody loves Linda hehehe cam Everybody Loves Raymond lak
weiii..Raymond tu member opis lamer aku...tp rasenyer bkn seme org love kt raymond tu...huhhu...terjawab tak soklan ni...mcm tak jerkkk...


9. saya xcengih .. saya pun xsuka nangis2 ni..membazir je air mata ni
tgk citer cina ptg2 kt tv2 tu pun aku bleh nangis...malas nk citer klu mmg tgk bende2 sedih dpn mater...lg teruk aku banjir...

10. saya menjawap tag ini dengan pantas
takde maknenyer..puas aku nk pikir nk jawab aper..1st time jwb tag ni...


Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. CIK SUE ( jwb..jgn tak jwb sue...)

2. NAZREEN ( kak eryn...ko kn aktif...jwb ler...)

3. KAK SITI ( member satu opis aku...)


tiga je bleh...sbb aku tak tau nk bg saper...hehehhe...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute