Monday, June 8, 2009

Home » weekend yg haru....

weekend yg haru....

assalamualaikum...

aku nk tulis pasal cuti sbtu ahad aku yg lps..

sabtu itu....

aku bgn awal....awal ke kul 11...awal la tuh...

aku smpat merajinkn diri aku ni mengemas rumah yg tunggang langgang..

tak de aper yg tunggang langgang pun sbnrnyer...

cume rse mcm kitorg ni berumah tangga di tepian pantai plak...

huhuhu...al maklum la..segala mak nenek kasut masut..selipar jepun..selipar gombak seme

masuk dlm umah..bkn aper..bnyk sgt pencopet selipar jepun kt area umah aku tuh..

pantang letak kt luar...insyaAllah hilang pnyer...sabau jelah aku..

tu sbb la umah aku tu mcm kt tepi pantai...bnyk pasir pantai...

hehhehe..

lps dah dpt pasir agak2 dlm 2 kati, bru lh rse mcm dok kt flat tmn melati...

aku dok flat je...

pastu aku smbng titon blk...penat woooo kemas umah....umah aku besar...umah flat besar ke...

ptg tu bru aku bgn n mandi...wahh...bru la segar tubuh bdn..td rse cm cekodok basi jer...

mlm lps isyak bru la aku kuar jmpe si as..tupun sekadar jd pom2 gurl dia...

as ade tournament sepak takraw..tp kalah mcm biase...klu ade tournament, tak penahnye

menang...kalah semedang...

ade ke patut..org bg bola, dia pegi sepak mcm main futsal...mmg la kalah abg oiii....

blik dh kul 11 lbih...mse utk titonnnn..

zzzzzzz...

ahad itu...

ade ke sape2 penah pegi kenduri doa selamat pakai sluar jeans ng t shirt???

rugi la org itu...sempoi..bleh bergeak dgn bebas..tak yah control ayu+cun...

nape aku ckp cenggitu...???

sbbbbbbbb....

aku pakai cenggitu la pegi kenduri doa selamat umah nenek si As ni ha...

sabau je lah aku...

aku dh kate..dh ckp...tp tak nk dgr...simple skit katenyer...

sudahnye...aku sengsorg je pkai jeans n t shirt mse kenduri doa selamat smlm...

haru btul la....ni seme salah as...ni salah abg tau...wt jatuh imej je...

nsib baik mak2 sedar..bapak2 sedara..sepupu sepapat as rileks je..

rock skit katenyer...

bolehhh????

lain kali tak nak dgr ckp abg lg....huhuhu...

sorry ye abg...certain2 part abg salah...

jgn melawan ckp syg....

piat telinga tu karang....



No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute