Friday, July 17, 2009

Home » » bile aku teringin....

bile aku teringin....

smlm time blk keje tuh aku tetibe je rse teringin yg amat sgt nk mkn

agar2...huhuh...tak penah2 buat agar2 sndrik nih..pastu ckp ngan sue

singgah kedai jap..kiter pegi beli agar2..semangat nih...hehhehe...

aku mmg cam nih...klu dtg semangat ntah pa pe aku nih mmg takde sape

bleh halang....hehhehe...

maka sampai je umah terus carik piyok....

masuk air ikut sukatan yg sue ckp tu, tenggek la kt atas dapur

sambil layan citer cine tv2....wt separuh je agar2 tuh...

aku wt agar2 milo sbb itu je yg ade kt umah kitorg setakat nih...hahahha....

mule2 risau gak la kan...mklum la 1st time wt sndr...

slama ni tau2 dh siap..tggu nk ngap jerk...ank dara saper lah ni....huhuhu.


dptlh satu bekas nih...tak sabar nk tggu agar2 ni keras....



taraaa...nilah hasilnyer...boleh la masuk perut kitorg nih...

puas hati aku bile keinginan nk mkn agar2 tercapai...

xdelah aku terpikir lg lps nih...

agar2 ade lagi separuh kt umah tu...ermmmm...

nk wt flavour ape plak ek....

skrg ni tau lah aku sebenarnye bkn masalah kite ni tau masak ke tak ble nk ke dapur...

yg penting rajin ngan malas tu jerk....

5 comments:

  1. wah mcm sedap jer..yg lebih tu meh antar skit kat sini ek..heheh

    betul tu awak,bkn tak tau masak..antara rajin n malas jer..kalo malas tu mmg tak leh wat paper la..

    ReplyDelete
  2. anak dara sapa la tu... baru reti masak agar2...

    ekekekee...

    rupa2nya, ada lagi yg lebih dasyhat drpd aku...legaaaaa :D

    ReplyDelete
  3. wah agar agar la plak kan....aku semlm pun cr agar agar ....tapi mahal aaku kensel..aku nak tunggu rege rm 099 mcm ari tu aku borong sepuloh paket jerk...tu yg keje aku asik masak agr agr jer tuh

    ReplyDelete
  4. -->nadeera
    btul3...klu dh mls peti sejuk penuh ngan brg2 pun x jadik ape jgk..
    yg ptg rajin...huhuhu

    -->KTS
    cis dan cis...
    erkkkkk....tetibe termalu plak ng ko...
    hehhehe

    -->Ms Aireen Mohd
    tulah pasal...ingatkn agar2 ni murah jer..50 sen ke 70 sen ke..skali 2.40 daaa...
    mahal jgk erkkk...

    -->cikin
    mmg cedapppp...muahahhaha....

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute