Wednesday, July 8, 2009

Home » gigihnye aku....

gigihnye aku....

smlm tgh relek2 kt umah ng cik sue, tetibe kuar la plak topik pasal bakul2 made from old

news paper tuh...aku mmg teringin nk blajor wat benda alah tuh..tp tak tau cm maner..

nk dijadikn citer mlm td aku dgn semangat berkobar2 terus amik surat kabor lame kt bwh

meja tv, amik gunting and gam...mandi pun blum time tuh...dgn baju kurung tp kain dah tak de..

sungguh tak senonoh klu mak mertua aku tgk...huhuhu..cik sue bg contoh bakul yg dia dpt time

kenduri sedara dia kot...puas aku belek2 bakul tuh...sampai nk migrain...gigih kan...

last skali aku pun fed up sbb tak bleh nk ikut contoh bakul tuh...aku buat bakul aku sendiri...

wakakaka...lawak gler..dr pkl 9 mlm smpai kul 12 tgh mlm bru siap sebiji bakul...kecik je...

tu pun amik mase 3 jam...klu besar mcm contoh tu agaknye tak tido lh aku...


perkakas2....

ssh gler nk wt tapak dia...last skali aku wt cm ni jerk....

ni bakul contoh yg cik sue dpt...


ni bakul yg aku buat...sebijik je tuh...tp sajer nk letak 2 pic....huhuuh...
nmpk cm bnyk sket....
klu la aku dpt wt sebijik mcm contoh ni.....ermmmmmm...

dan...klu la aku wt besar cm bakul hantaran adik ipar aku ni....mau nyer tersembul bijik
mate aku nih...huhuuh...
ade saper2 tau ke nk wt bakul dr paper lame nih...meh la ajar aku....
aku sanggup berguru.....tunjuk ajarku sifu....

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute