Monday, July 27, 2009

Home » MMS from angah...

MMS from angah...

salam...hai...tgh syok2 mkn kt dpn pc n tgh jenjalan kt blog2 org tetibe dpt mms dr adik

aku yg no. 2 tuh...dia send gmbor ank dia merangkap ank buah aku si Dania...ishhhh...

dh besor dh ank dara sorang nih...semalam angah tpon...borak2 pasal Dania ni lah...

sejak2 dh pandai merangkak ni, asyik hilang je...pastu pndai pulak main ciku cak

ngan mama n papa dia...

hehhehe...

pantang lepa mata tau2 dh ke dapur..abih seme piyok2 yg kt rak bahagian bwh tu

jadik mainan...pastu bile dh bosan kt dapur, masuk bilik plak...'kemas' baju...

wakakak..

layan jelah...ank saper tuh....hehehhe...


kt kfc ni katenye...mcm pndai mkn ayam kfc je...mama ngan papa dia mmg la pandai....

klu la Dania yg drive....ntah smpai mane lah hai...ni mesti kes mama dia pakse pose cam nih...
wakakakka...
.
.
sekian...wassalam....:)

1 comment:

  1. rindunyer nak jumpa budak nieeeee...
    mak dia dah tak nak g umah kita ker....gerammmm tengok..
    rindu..
    dari dalam perut dah main ngan dania..
    skang nie dah jadi secomel ini...hurrrmmm

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute