Friday, July 24, 2009

Home » n3 mengade...

n3 mengade...

***n3 ni adelah n3 mengade....***

smlm blik keje terus bkak tv2..nk tgk citer cine...

sambil dok menggulung paper nk wt bakul ketas utk sue tuh....

lps maghrib sue kuar pegi umah Yat pasang water filter...

aku mls nk ikut sbb aku mmg pemalas....huhuhu...

.................................................................................

aku boring....

aku ajak en as kuar mkn jap..tp dia kate dia ade hal ngan kwn...

so, aku pun teruskan keja menggulung paper itu...huhuu...cedeyyy....

lgpun kitorg mmg dh ade aggreement...

isnin - kuar n mkn same2

selasa -tak kuar sbb aku nk tgk tv...ari selase je cite best2...aku wat maraton tgk tv...

rabu - kuar mkn same2

khamis - dok umah jerk...

jumaat - kuar...sllunye ikut dia pegi main futsal kt wangsa maju

sabtu - kuar mkn mlm jerk...siangnye dia keje....

ahad - kuar mkn tghari same2....mlm dok umah diam2....

camtu lah rutin setiap mggu...boring kn...tp bg aku biase jerk...klu kuar ari2 pun

boring jgk...hehehhe....

tetibe.........rse teringin sgt nk mkn coklat..padahal aku bkn nye suke sgt ngan coklat2 bagai...

cepat muak...

skrg ni pun terbayang2 coklat lg...

biaselah..ble hormon bulanan ni dtg, mcm2....

td dh msg kt en as bagitau aku teringin mkn coklat...dia kate kite beli mlm ni jer..

ok...lebiuuu babehhh...

so, sementara nk tggu kuar mlm ni aku tgk la gmbor cokelat dlm tenet ni dulu...

mekasih en gugel....


adoyaiiii...terliur nyer....cehhh..mcm ngidam plak...

lmbt lgi ke nk mlm.....:(

4 comments:

  1. uuiiisssshhhh.. sangat meliurkan.... sedapnyerrr.....

    ReplyDelete
  2. tak abis lagi menggulung kertas??
    bila nak bagi aku satu bakul tu??

    err.. hihihi.. tak malu mintak org punya... nak buat sendiri, tah bila..


    .
    .
    .


    please laaaa...
    apasal ko tunjuk gmbr cekelat2 tu!!

    uwaaaaaaaaaa... nak cekelat gak... nasib ada stok dlm peti ais... hihihi

    ReplyDelete
  3. bestnyerrrrr... cikin pun ari tu msg en tunang teringin nak mkn coklat yg dia belikan *mengadenyer* en tunang kater nnti dia beli.. tp smpi skrg xdpt lg... huhuhuhuhuhuh....

    last2 cikin beli je s'diri..

    ReplyDelete
  4. -->hajar
    heheheh...klu ikutkn tak bape suke coklat pun...ntah tetibe je rse mcm nk mkn...terliur ker..nnt hajar suh en 5rus belikan ehh...:)


    -->KTS
    blum abis lg gulung ketas..ko nk tolong ker..bleh jer..hehhee


    -->cikin
    ape lak ngadenye..klu kiter yg tak mntk ngan tunang kiter, saper lg nk mntk kt dia kan...ehehhehe..
    .
    .
    .
    kelmarin pun kitorg pegi 7e beli coklat kinder bueno tu jerk...
    hilang rse mengidam...:)

    lps ni nk ngidam aper lak ek...huhuh...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute