Thursday, July 9, 2009

Home » pengantin pinky...

pengantin pinky...

bleh tak taruk tajuk cenggitu...pasal aku tak tau nk letak ape...

pastu aku tgk ke'pink'ngan bju pengantin yg menyerlah sesgt tuh...

aku pun letak tajuk cm tuh...muahahhaha...

n3 ni smbgan n3 adik aku nikah ari tuh...

kirenye citer lame lah ni....tp aku nk upload gak gmbor2 pink bdk2 ni...


nilah adik aku...ude n pengapit dia...ank jiran aku....

haaa...yg bju ijau tuh adik ipar aku...siannn...dok bertongkat lg...

cikuuuu...

cakkkk...muahahhahah...main ciku cak plak korg nih.....

pengapit lari tema baju...ikikikiki...

ermmmm....
jalie & ude...
perghhh...nsib baik tak roboh pelamin korang nih...ni pun ade lg yg tak de dlm gmbor...
sedapnyer tgk udang2 nih...lapor perut aku...huhuhu...
eh..eh...mane udang2 td pegi...dh msuk dlm perut saper ek?
.
.
.
konpius aku
.
.
.
aku konpius
.
.
.
erkkkk...alhamdulillah
.
.
.
apsal bau udang galah ni.....
.
.
.
opssss.....eks kius meeee...

3 comments:

  1. selamat pengantin baru kepada adik akak..... semoga kekal ke akhir hayat....

    o... udang tu dah masuk lam perut akak yer... ikikiki....

    ReplyDelete
  2. --> hajarus

    ermmmm...nmpknyer cm tulah....
    hehhehe

    ReplyDelete
  3. jarang jumpa pengantin pakai warna pink ni..
    selalunya pengantin lelaki tak berkenan.. hihihi..

    comel .. comel ..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute