Tuesday, July 21, 2009

Home » » siriyes senang giler....

siriyes senang giler....

assalamualaikum....

aku nk citer pasal bakul zig zag yg aku try wt mlm smlm...

pn.nanonano kate bntk ni lg senang..so aku pun try la buat...

sireyes senang gler...bayangkn klu bntk yg aku buat mggu lps tu kaki tgn seme naik...

hahhaahharuuu...klakor pun ye jgk...

tp bntk ni aku bleh buat smbil dok atas kerusi siap silang kaki lg tuh...

so, pd sape2 yg teringin nk blajor buat, refer blog pn.nanonano tu jer...

senang paham....


ni bakul 1st yg aku buat bntk zig zag tuh...besor sket coz aku xleh nk agak lagi saiz tapak dia...
stkt yg aku paham ni, klu tapak dia terlebih besor bakul tu akn jd gemuk + pendek...

ni tapak bakul tuh...bkn tapak sulaiman...hehhehe..


ni yg dah siap...cumiiilll kn...huhuhu...

tak smpai sejam dh dpt 5 ketul bakul...janji paper yg dh siap gulung tu ade...

**nk wt utk sue skali nih...baper ratus ketul ko nk....huhuhuh...aku try buat yer..tp tak janji bape bnyk yg smpat siap...welll...ko tau aku cm maner kan...cepat boring...hehehhehe**

2 comments:

  1. nak buat gak.. nak buat gak...

    siriyes senang ke??

    ReplyDelete
  2. -->>KTS
    2 riyes 3 riyes nih....nk blajar wt ker...bleh jerk...hehhehe...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute