Friday, August 21, 2009

Home » bakal bespren hakue...:)

bakal bespren hakue...:)

salam

esok pose...yeayyy...slmt berpuase kpd semua umat islam seluruh dunia...

termasuk seme kengkawan yg kenal aku or tak kenal aku secara lnsung...

cehhh...ayat cam ramai sgt yg kenal aku ni..huhuhu...

tp aku tak bleh pose lg esok...cuti lg nih...tak bleh smbut pose..

tp still tak bleh mkn jgk kan...nyorok2 bleh kot....errrrr.....

tp nnt ble dh bleh pose, en vaseline ni jd bespren aku la nmpknyer...

selame ni bwk ke hulu ke hilir dlm beg...tp jarang2 gune...

tak luak pun..

lps ni msti luak...kikikiki...pasal aku tak bleh kurang minum air...

bibir msti pecah2...kene la sapu bende alah ni...

sbb aku tak pakai lipstik...huhuhu...

pa pe pun slmt mnyambut bulan ramadhan and

selamat mngerjakan ibadah puase....

esok pegi bazar ramadhan jgn rmbang mate plak tgk makanan...

jgn membazir...itu seme keje syaaiiiitooonn....hhehehehe...

sekian...wassalam....:)

5 comments:

  1. Selamat berpuasa jugak..
    Sama kes kita nih. Bibir kering kalau tak minum air..hehe.. sy pun ada vaseline.. tapi kan.. ada org kata, kalau pakai lip care dr MARY KAY tu blh baik terus kalau kerap pakai.. tapi mahal la.. RM80 utk dua item. Satu scrub bibir, satu utk lip balm dia.. Sy pun tak cuba lagi.. nanti2 la kot.. eh, panjang pulak komen.. heheh

    ReplyDelete
  2. bibir kering??
    minum air byk2 masa berbuka...

    aku tak pernah cuba vaseline ni.. sedap tak??
    hahaha... puasa beb... jgn ko nak rasa2 :P

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa dan beramal mulia di bulan barokah ini...

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut ramadhan leenda..;)

    ReplyDelete
  5. -->miss shareeda

    heheheh..tulah..tp mahal sgt la pulak..takper...awk try dulu ekk..nnt klu ok, bgtau yer...:)

    --KTS

    klu minum bnyk2 time berbuka, jwbnye tak tido la aku mlm tuh...asyik nk bgn kencing jelah jwbnyer...huhuhu...

    -->cikgu

    selamat berpuase juge kpd cikgu...:)

    -->cikin

    time kacih cikin...slmt berpuase utk awak jgk...jgn ponteng pose tau...hehehe..:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute