Monday, August 10, 2009

Home » berehat sebentar dgn.....:)

berehat sebentar dgn.....:)

salam...
ade ke sape2 perasan semenjak 2 menjak ni ade iklan kit kat kt tv tuh..sbnrnye iklan ni ade dua tiga versi...tp yg aku tak bleh tahan yg ade org tgh karaoke pastu ade plak yg tukang pegang lirik tuh...hheheheh...
.
.

wea o wa o wa eh..
wea o wa o wa eh
yeah..yeah..yeah...
.
.
pd aku iklan ni berjaye menggelikan hati aku biler tgk muke cine yg pegang lirik tu...org lain tak tau la plak..tiap kali kuar iklan nih mesti aku gelak pnyer...syabas inspektor syahab....kikikkiki...

.
.
sbnrnyer aku bkn nk tolong kit kat ni wt iklan tp nk bgtau aku tgh mkn cekelat kit kat skrg nih...huhuhuuh...ade sape2 nk sket ker...aku beli yg besar nih..6 pack...satu utk aku..satu utk kak ct...ade lg 4 ketul...sape nk...angkt tgnnnn....hehhehe..ade ke yg nk????



5 comments:

  1. lama tak makan kitkat sbb kurang minat ngan coklat. kalo yg besar tu mau 2-3bln baru ku habis makan.

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    Samelah kiter..aku pun x bape gemor sgt cekelat nih..dah lame sbnrnye aku beli kit kat tuh..bru ari nih teringat nk makan...hhuhuhuuh....

    ReplyDelete
  3. leenda,

    heheheh.. cikin pun suker nengok iklan ni.. kelaka giller diernyer kesungguhan menyanyi tu.. hohoh..;P

    *angkat tgn tinggi2.. saya nakkkkkkk!!!!!* ;P

    ReplyDelete
  4. -->>cikin

    tulah pasal..paling lawak mase dia nyanyi tang yeah..yeah..yeahhh...
    hehhehe....
    over lak aku...huhuhu..

    cikin nk ker..meh sini meh...ade 4 ketul lgi nih...amek ler seme...:)

    ReplyDelete
  5. saya pun suka sangat tengok iklan tu. comel dan menarik. keke

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute