Monday, August 3, 2009

Home » makcik o makcik....

makcik o makcik....

salam...

ni citer ptg jumaat mggu lps...

balik keje aku n sue terus pegi pasar malam kt tmn melati..

jalan2 cuci mate and wat pelaburan sket2...

aku menambahkn pendapatan peniage pasar mlm tuh..hehhee...

pastu teringat aku blum beli lagi baju utk kenduri kawin sue nnt...

perghhh...lambat lgi kenduri nyer...bln seploh nnt...

tp takper...wt persediaan awal...

aku beli kain pasang kt pasar mlm jer...takde maknenye nk pegi smpai ke

jalan TAR nun...padahal dkt je ngan umah...hehhehe..malas pnye pasal...

ekceli kain pasang tu harge dia 25/= tp makcik tu salah letak tande harge plak...

makcik tu letak 18/=...memula aku pun pelik jgk kan...apsal murah sgt nih...

kain elok..bkn jenis yg cepat berbulu or cepat tertarik benang tuh...

aku pun ape lg..rembat la satu..nsib baik tak rembat 2...klu tak, rugi la makcik tuh...

lps aku bayar je, cepat2 makcik tu tukar tande harge..jd la 25/=

hehehhe...makcik...makcik....muke dia lain je mse aku nk bayar tuh...

tp sbb dia senyap, aku pun senyap jgk la...huhuhu...

pastu jalan2 lg..cari tudung plak...

so...ni lah hasilnyer....heheheheh...



sekian....wassalam....:)

4 comments:

  1. wah... nampak cantik laaa.... siap2 dah cari tudung matchingkan ngan baju yer....

    ReplyDelete
  2. -->hajar

    hehhe..1st time ni beli bju corak celoreng2..
    selame ni beli msti nk ade bnge seketul 2...
    ye btul...tudung mesti matching ngan baju...
    ceh..konon....:)

    ReplyDelete
  3. pasni mesti makcik tu berhati2 nak ltk tanda harga, rugi tu kalo sepuluh org beli.

    ReplyDelete
  4. -->juliet

    tulah pasal...rse cam rugi plak tak amik 2 3 pasang ari tuh...
    cehhh...mcm bnyk duit je aku nih...
    wakakakka...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute