Wednesday, October 28, 2009

Home » baju baru....☺

baju baru....☺

salam...
hahhaha...
merah nyer mak ngah...
tak kisah la...
sbb aku bkn mak ngah...
aku cik along...
hahhaha...

cmm ni lah jadiknye klu baru pandai tukar layout tanpa mnghilangkn gajet² yg kt tepi tu...
sblum ni, asal tukar je msti hilang...angin jerk...
mekasih yer kak eryn ajar aku td...
aku nk test je pakai kaler merahnye mak ngah ni...
walaupun merah ialah kaler feberet aku, tp cm sakit la mate aku ni ha...
esok² aku tukar yg lain plak...
huhuhu...

4 comments:

  1. wah... dah tukar baju baru laaa...

    ReplyDelete
  2. ok gak kaler ni, tapi bunga kat tepi tu menghalang perkataan.

    ReplyDelete
  3. -->hajar
    a'ah...asyik tuan dia je yg tukar baju...hehhe...


    -->juliet
    tulah...aku pun rse cm nk alihkan je bnga kt tepi tu...nntlah ble aku rajin, aku tukar baju lain lah...

    -->zaimi
    hai zaimi...mekasih singgah blog ahkak linda ni..hehhe...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute