Thursday, October 1, 2009

Home » » jom mkn kacang....:O

jom mkn kacang....:O

salam...
td belek2 lg folder ari raye utk ke sekian kalinyer...
pastu jumpe gmbor mse raye ke 3 ari tu..
kitorg sekuarge pegi mndi pantai tanjung sepat kt Pekan...
tupun klu tak salah nme pantai tu...
ekceli pantai ni takdelah cantik mane pun...
biase2 jerk...
tp ntah la...kitorg suke pegi sini...
sbb org yg dtg pun tak ramai sgt...
so agak privesi skit la klu nk mndi mndi dgn aksi lucah pun tak pe...
hhuahauhauhaua....

tp ni bkn nk citer pasal mndi mnda...
tp tergelak plak aku tgk gmbor ank buah aku si Dania nih...
bnyk plak gmbor dia tgh gigit+kunyah+gonyel kacang pjng tu...
hahahah...aku agak tok ma dia yg bagi mkn tuh...
pasal suke sgt mkn benda bkn2...
pntg jmpe, abih seme msuk mulut...
so...tgk jelah gmbor budak tecik ni ngan kacang pjgnye...
yg lain2 tu abaikan je...
huhuhuh....

mate smpai bengkak nanges...nah, mkn kacang ni...

bg pinggan sebijik..nah..amik main...jgn kacau org nk mkn...tok ma dia ckp cam tu kot...

gigit dania gigit smpai hancur itu kacang....

ape la si dania ni pikir ble tgk mak dek dia mkn smpai cam tu skali...hehhehee....
adoiyyaaaaiiii...sampai senget muke kunyah kacang....huaaahahahahah...
ni mak chik dania asyik nk enterprame je kejenye....tak tau dania smpai naik stim mate dok kunyah kacang...
dania....dania....
nnt ble dania dh besor cik along tunjuk la gmbor ni kt dania ekkk....
tak sabor nk tgk reaksi cam mane....
hahahahahha....
gler jahat cik along ni kan.....:)

2 comments:

  1. sadap jugak kan mkn kacang panjang mentah..Hehe..tgk baby tu gigit pun syok sungguh..

    ReplyDelete
  2. -->solehah

    mmg best klu wt ulam tuh...bdk kecik tu bg ape pun suke...seme masuk mulut...:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute