Thursday, October 15, 2009

Home » n3 stressss...☻

n3 stressss...☻


**macih en gugel**

salam...
ari ni bru start keje balik...smlm aku mc...migrain dtg mnyerang hendap....kepala rse cam nk pecah....rse cam nk hantuk² je kt dinding...nasib baik aku waras lagi...klu tak ari ni kene smbung mc lg...klu tak pun dh ICU...Nauzubillah....
Dok umah sorang² smlm sebenarnye menambahⁿ berat badan rse tensen aku...sape kate dok umah tu best...hahha...dah la lapar...nk turun pegi kedai aku rse dunia berpusing²...takut lah plak...last² dok je diam² dlm bilik...tarik selimut lagi best....lagipun semalam kan hujan...huwaaaaa....syoknye tido.....

kul 8 pm baru en As amik aku bawak pegi klinik...sebenarnye bkn nk sgt ubat² tu...yg penting aku dpt MC...hahah...ubat aku dh ade bnyk..tak termakan...pastu baru lah pegi makan...kesian perut aku....☻

ermmmmm....esok dah jumaat dah...mknenye malam tu lps balik keje dh kene gerak balik kampung...en As pun ikut same...sbb Sue kate, klu As tak pegi kenduri kawen dia, nnt ble As kawen Sue tak mo dtg...mknenye tak mo dtg kenduri kawen aku lah tu kan...hampeh tul...bleh ke main ugut² cam tuh...hikhikhik...aku nk ugut cam tu jgk lah...bleh ke....☺

hadiah pun blum decide nk beli ape...balik ni nk kene pegi carik lah..klu tnye kt Sue dia nk ape...jawapan adalah hampeh....mcm² dia request kang....pening makcik...

kitorg balik kampung ni pun ade misi yg perlu dijayekan...misi yg perlu direalisasikan setelah tak larat dgr org asyik la membebel kt telinga nih...adehhhh....ayat tak bleh tahan...karam sigh walia kate sambil menyelam minum air...mcm tulah lebih kurang...harapan kitorang mestilah yg baik² je kan...semoga misi penting ni sukses lah hendaknye....aminnnnnn....

oklah...dh pjg dh n3 ni...esok² sambung lagi...aku pun dh nk stress semula tgk kuda belang tuh...klu aku jadik dia pun stress jugak....ape taknye....hurmmmm....pikir la sendirik....♥♥♥

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute