Sunday, November 15, 2009

Home » alahaiiiiii....

alahaiiiiii....

salam...
mlm td sblum kuar ng En As, sempat jgk aku tgk Pengacara Ikon kt tv 2...tgk camtu2 jerk...aku tgk pun tukar2 chanel ng tv 9..tgk idola kecil...ni mmg rncangan feveret aku...hehhehe....
tp tak sempat tgk smpai abih pun..en As dh sampai...takpe...mggu dpn bleh tgk siaran ulangan plak...

pastu pagi tadi, mase pegi pasar pagi beli brekfast, aku beli paper kosmo...saje je beli...seminggu sekali...huhuh...belek2 pastu terbace la pasal pengacara ikon tuh...oooo...dh ade pemenang...aku tak ingat lah plak apa ke namenye...tp yg pastinye pompuan lah kan...huhu...

tpkan yg sedihnye, bagi aku lah, adiah utk juara penyampai ikon tu...kete BLM sebijik, pastu wang tunai 6 ribu...alahai..mcm kesian je kan...tu juara, yg tmpt ke 2 ngan ke 3, apetah lagi kan...aku bkn ape, klu nk compare ngan tv swasta ni, uihhhhh lain mcm hadiah2 nye...cnth mcm idola kecil tuh...50 ribu tu pejam mate je...

adoiyaiiii....ape aku merepek nih...ni seme gare2 kedai ikan tak bukak ari nih sbb ari ahad...huhuhu....apelah diorg nih...bukak jelah kan...tolak rezeki btul lah...hhahah...
takpe..en As kata esok jelah kite beli....huwaaaaaaaa...nk beli ari ni jgk....

oklah, pa pe pun tahniah la pada yg menang penyampai ikon tuh...esok2 dh bnyk duit, belilah kete lain yer...babaiiii...
adiossss amigossss....:)

2 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute