Monday, November 30, 2009

Home » migrain 'n' Alza.....

migrain 'n' Alza.....

salam...
aku tak berapa nk ok sgt ari ni...
smlm dh muntah²...
migrain punye pasal...
adehhh...

nk amik mc....
tp keje bnyk....
tp klu kepala tgh weng² ni, satu keje pun tak jadik...

smlm ontheway blik kl ngan slah sorg besfren ever aku tuh...

aku:
weh...
perodua dh kuar MPV baru...
Alza namenye...
ko dah tgk ke belum...

besfren ever:
yeker...laki ke pompuan?

apekah????????

8 comments:

  1. -->mrs drac

    ermmm..tak dpt dikenal pasti lawak jenis ape tuh...tu lawak nk kene babab kot...hehhehe

    ReplyDelete
  2. makan daging byk sgt ke sampai migrain,hehehe.

    ReplyDelete
  3. --juliet

    agak nye lah kot...
    mkn tak ingat diri ni tak mcm org lain...
    hehehhe

    ReplyDelete
  4. weh! aku tlng jwb la ye..

    dia tak tau pun nama MPV baru tu ALZA. the true story is, dia baru dpt tau nama sbnr nye smlm! so, bile ko mention nama ALZA, she was in the view.. "linda ni ckp psl mpv perodua ke ckp psl nama model spokesperson mpv tuh??"

    hehee...tu la kisah sbnr ye.. huh!

    ReplyDelete
  5. -->cikin little

    hahahhaha...
    eh..ehhh...
    ade yg tolong jwb yer...

    yelah²...aku terima lah alasan ko tuh...
    hhehehehe...

    ReplyDelete
  6. hahahhaa... laki ke perempuan..?!? lawakla kawan leenda ni..;P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute