Thursday, November 19, 2009

Home » » my nemo....♥

my nemo....♥

salam....
sajer nk letak gmbor ikan laga aku...
dh bagi name Nemo oleh en As...
muhahahahha...
ikan lage tp name Nemo...
bleh ker...??
bleh je kate en As....
huhuhu...
layan jelah...

makanye setiap hari tak sabar nk balik keje...
nk tgk si Nemo ni...
tak sabar nk bagi Nemo mkn...
walaupun kadang² angin sbb Nemo tak nak mkn pun...
huhuhu..

Nemo in blue kaler...

umah Nemo...hhaaha...pokok² tu amik kt opis je...bersepah...

nampak tak?haaaa....panjang umur.....☺

4 comments:

  1. ikan camni sllunya tak tahan lama..
    kak ipar aku, asyik2 gi beli.. sbb ikan2 dia mati..

    tak tau la klu nemo ko ni pjg umur...


    psssttt.. bg la psgn kat dia... tak baik biarkan dia keseorgn...
    ahaksssss

    ReplyDelete
  2. cntiknye ikan ko tu.. ptt la ade org jeles.. siap kutuk bagai.. hahah!

    ReplyDelete
  3. sama pulak balang ikan kita. tapi ikan aku takde nama,kekekekeke.

    ReplyDelete
  4. -->KTS

    tulah...harap² nemo aku ni pnjg umur la yer....
    tp apsal dia tak mo makan eh...padahal dh bg mknn yg khas utk ikan laga nih....
    konpius btul lah....



    -->zaimi

    macihhhh....tp penakut gler...asal aku pegi dkt je, mencicit larikkk...huhuhu....


    -->juliet

    ooooo...same ehhhh....
    ko bagi lah name kt ikan laga ko tuh....
    hehhehe...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute