Thursday, December 10, 2009

Home » cerita karangan....weeeee....☺

cerita karangan....weeeee....☺

salam...
pejam celik pejam celik dh ari khamis kan..
cepat btul mase skrg ni kan...
klu dulu² time sekolah, nk tggu time rehat je rsenye lame...
sampai dh berbunyi² perut, berkeroncong pun loceng rehat tak jgk berbunyi...
ape lagi time nk balik, lagilah rse lame gler loceng tu nk berbunyi...
skrg ni je...tau² dh khamis...rsenye bru semalam ari isnin...
hurmmm...

ok²...sblum aku melalut lebih pjg, aku nk bagitau...

AKU SAKIT MULUT...

hhuhuhu...ade org pnggil mate ikan, ade pggl ulser, ade org pggl pecah putih²...
whateverlah...yg aku tau aku sakit mulut...dah 4 ari aku sengsara nih...nk mkn pun payah...sanggup bgn awal semate² nk masak bubur...makan roti pun kene cicah ngan air milo dulu...bru bleh ngappp...klu tak, mau bergenang air mate aku nih...minum air pun pedih...adehhhh...

org kate bnyk pnyebab kene mcm aku nih..
ade kate sbb tension...rsenye aku takdelah tensyen mane pun..
ade kata sbb panas...aku ni jenis sentiase sejuk...
org lain tido nk berkipas, aku tido berselimut litup..
dh mcm mayat..selimut tutup dr kepala smpai ujung kaki...
huhuhu...
nk kate kurang air, dh bergelen² minum air bio aura...
sbb ape ekkk...

pastu ade plak saranan suruh letak majerin kt tmpat pecah tu...
tak sanggup aku...
ade jgk yg suruh kumur ngan air garam....
OMG....lagi tak sanggup....
pedih la woiiii...

takpe²...
aku akn bersabar smpai la btul² sembuh...
lagipun bnyk hikmah sakit mulut nih...
aku dh kurang bercakap...
aku dah kurang makan...
ok lah tu kan...
muahahaha...

pa pe pun, esok seme warga selangor akan bercuti...
sempena besday Sultan Selangor...
w/pun aku dok kt KL...tp aku kn keje kt PJ...
so...cutiiiiii....
yahoooo...cuti panjang....☺

3 comments:

  1. -->juliet

    ermmmm...betul jgk ekkk...macih ehhhh...

    ReplyDelete
  2. leenda,

    tp denga kan org cakap kalo kumur ngn air garam cepat baik.. tp PEDIHHHH la.. huhuhuh..;P


    bestnyer dia cuti esok.. cikin kner kjer sok.. hubby je yg cuti.. huhuhuhu..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute