Monday, December 28, 2009

Home » » cuti-cuti...

cuti-cuti...

salam ari isnin...
aku mengantok....
bos² plak takde...
tak abih lagi cuti kismes...
so, tggl la staff² dlm opis nih...
perghhhh...ngantok gler nih...
tp sempat lagi update blog...
hehehh...

ermmmm...
nk citer pasal cuti la...
cuti yg tak seberape je...
ari jumaat tak pegi mane pun...
kuar mkn ngan en As je..
ptg jumaat tu pegi jusco wngsa maju jap...
cari adiah utk kawan opis lame aku nk kawen...
dh rembat adiah, balik lah...

ari sabtu pegi kenduri kawen kwn aku kt Desa Aman, Pantai Dalam...
gambar dlm kamera bdk umah aku..
blum transfer lagik...
esok² lah aku uplaod gmbar kawen diorang...
best jgk lah...
sbb jumpe ramai bdk² opis lame yg dtg...

ahad semalam aku ikut pak ndak ngan pak uteh en As pegi Ulu Yam...
tp en As tak ikut...bleh cam tu??
tp takpelah...aku pun dah biase ngan pakcik makcik en As nih...
saje je pegi bawak sepupu sepapat en As mandi manda...
lagipun cuti skolah kan dh nk abih...

pepagi lagi en As dh dtg amik aku...
antar aku pegi umah nenek..
pegi 2 bijik kete...
satu avanza..satu wira....
kul 7.45 dh gerak...
kul 8.10 dh sampai...awal kan...
pak ndak kate kene cepat sbb nk cari port yg luas skit...
sbb pak ndak nk pasang khemah...
yolah pak ndak...

tp klu dh namenye bdk² tu kan, sampai je terus terjun dlm air...
aku tgk jerk...sejuk wehhh....terketar² kepala lutut...
aku just tolong susun² barang ngan tolong makan...
hehheh...

sonok plak tgk bdk² ni main air...aku ade sebab tak turun mandi same...
klu tak aku pun nk berendam dlm air jgk...huhu...
tp sedih jgk lah sbb kul 12 lebih tu ujan turun mencurah²...
kesian kt bdk² tuh...tak puas main air...
tp pak ndak kate nasib baik kitorg sampai awal...
kira oklah tuh...lain kali bleh dtg lagi...
bkn nye jauh pun...nk dtg ari² pun bleh...
yelah tu nk dtg ari²...

biler dh ujan ape lagi....
kemas la barang...kelam kabut...
bleh kate seme barang basah lencun...
nasib baik ade khemah...
bleh la selamatkan beg² baju...

pastu bler kitorg smpai je gombak, tengok ari elok je panas...
tak ujan pun...huhu...
takpe²...lain kali kiter plan pegi tempat lain plak ehhh...

oklah...panjang sgt dh nih...penat aku nk bace balik...:)

2 comments:

  1. lama tak pegi ulu yam. kat sini pon elok je panas.

    ReplyDelete
  2. kan...kesian kt bdk² tu je...pastu kesian kt kitorg packing brg kelam kabut gler...huhuhu..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute