Monday, December 7, 2009

Home » slmt ari isnin...:)

slmt ari isnin...:)

salam...
slmt ari isnin...:)
ari ni rse cam tak best je keje...
opis pun sunyi jerk...
ramai plak yg MC...
takpelah...cepat² sembuh ye...

cuti sabtu ahad pun rse cam sekejap je...tup² dh isnin balik..adeh...rse cam tak puas cuti...heheheh...
ermmm...ari sabtu tu cm biaselah aku jadik pom² girl..en As ade friendly futsal kt wangsa maju...main sejam pastu sambung tgk bola pulak..tgk M.U game..nasib baik menang...huhuhu...

pastu ari ahad pagi² lg en As dh jemput aku pegi umah dia...
dh ramai sedara mara berkumpul kt umah gombak...
pastu pkul 10 lebih bru gerak pegi Ampang Tasek..
abg ngah en As bertunang...
10 buah kete jgk lah ikut rombongan pertunangan tuh...
seme nk ikut...
nenek, uwan, makcik, pakcik, sepupu sepapat seme nk ikut...
aku?? haruslah ikut.....hehehhehe...
aku kan dayang pemegang dulang yg wajib ikut...
hahahah...

dh settle bincang² tu, ape lagi...sessi bergambar la kan...tp gmbr seme dlm kamera mkcik pkcik la...pastu kt photographer...so, takdelah gmbr pngantin nyer...aku mcm biaselah, menjage kredibiliti sbgai bakal menantu, takdelah amik gmbr gune henpon canggih aku tuh...sogan den ni haaa...

dh abih sessi mnggediks ngan pengantin, makan la pulak....dlm kul 1 barulah rombongan pertunangan balik ke destinasi masing²....
yg bestnye seme hantaran pihak pompuan diorg letak dlm kete papa mama en As...dan aku sbg penumpang tetap kete papa mama en As tu telah menyetelkan separuh dr coklat
hantaran...mama pun same join the group...☺

ni je gmbr yg aku snap gune henpon canggih aku...tupun sbb aku yg pegang sireh junjung ni...daun sireh tak berape nk ade...bunge je penuh satu bakul...fesyen zaman skrg katenyer....
hurmmmmm....

ni pulak kek dr pihak pompuan...

hhahaha...nmpk tak ape aku dh buat ngan hantaran sireh junjung tu...mama en As suruh ambik, aku amik la 2 tangkai..nasib baik aku tak amik satu bakul...hheehhe...aku letak sebelah umah Nemo...Nemo cam suke jerk...huhuhu...mama suruh letak panadol dlm cawan tuh...aku bantai letak ubat migrain aku...takpe kot...muahahahah...

pa pe pun slmt bertunang to abg ngah ngan kak Ana...ade jgk yg dok tnye aku bler lagi...tp cm biaselah...aku wt tak paham soalan mereka itu...boleh??

6 comments:

  1. sireh junjung tu dah tak nampak junjungnya,ditutup ngan bunga.

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    tulah pasal...dh tak jadi sireh naik ke junjung kan..

    ReplyDelete
  3. woitt nemo tu nak kawan kot...ciannn dia ditemani bunga je

    ReplyDelete
  4. -->sue

    klu dah namenye ikan laga tu, takde mknenye nk kawan, nk cari lawan adelah kot...huhuhu...

    ReplyDelete
  5. selamat hr selasa :D


    lawanya kek... sedap ke idak??
    :D


    .
    .

    alhamdulillah... pnjg lg umur nemo tu eh... apasal tak carikan teman utk dia.. tak baik tau... takkan ko je yg nak berteman... hihihi


    .
    .

    errr.. aku pun nak tanya gak... ko ngan en as bila lagi??

    hihihi :P

    ReplyDelete
  6. -->KTS
    slmt ari rabu...:D


    sedap...boleh tahan...krim dia pun sedap...
    hehhehe...

    .
    .
    bnyk plak permintaan suruh aku carikkan teman utk Nemo ni...tgk la esok luse aku carikan pasangan dia...hehhehe.
    .
    .
    .
    ko tnye, aku wt tak paham jerk....ko tnye ape tuh...tak paham lah...hahahhaha,....

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute