Tuesday, January 12, 2010

Home » » layan je...♥

layan je...♥

salam...
saje je nk tempek gambar banana split ni..
walaupun yg kt luar tu lagi gah n lagi gempak dr ni..
sebab ni adalah 1st time kalinye aku makan banana split ni ngan en As..
hahahha...
makan sorang2 tu selalu la kan..
tu pun time blajar dulu2 kala...

Yg macam ni harge dia 5 hengget...
berbaloi baloi tak rse2nye..
sbb aku mmg dh lame tak mengikuti perkembangan harge bende alah nih...
hhhehe....sekali sekala boleh la layan...
ari2 makan debab plak aku nnt...huhuhu...
lain la kalau laki aku tokey ais krim..ari2 pun xperrrr..
hahaha...l

4 comments:

  1. nyam.. nyam... pagi2 dah dijamu ngan aiskrim... terliur...

    ReplyDelete
  2. aku pun lama betul tak makan, kena gi carik nih.

    ReplyDelete
  3. -->hajar

    hehehe...jamu di alam maya pun jadik lah hajar kan...:)

    -->juliet

    ye..ye...sile carik...aku pun ingat nk mkn lagi skali lah...ari tu kongsi ngan en As..xcukup le...pas ni nk sorang satu...hahhaha..

    ReplyDelete
  4. jhajjajahahahaha semua entry aku pernah buat semua saya dah tgkkk XD sedapp aaa lapar dah ni!!nak p google image mknn sedap2 wuuu

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute