Tuesday, February 9, 2010

Home » » citer pasal pakej kt kg...:D

citer pasal pakej kt kg...:D

salam...
aku nk citer pasal pakej yg aku ambik ngan mak andam aku ni..
tak kisah la klu ade yg kate tak awal sgt ke, cepat sgt ke dh nk tempah mak andam..
aku tak kisah seme tu...
sbb aku ni jarang balik kg...
sebulan sekali je...tu pun payah...
bukan la aku ni malas nk balik kg, tp tgk kos la jgk...
duit minyak, duit tol, mkn minum lagi...
mama aku pun bising nnt klu setiap bulan balik kg,...
hahahha..

so, dh kebetulan aku balik ari tu, aku dh pegi siap2 tempah mak andam...hahaha...
giler gelojoh...
aku nk citer pasal pakej td kan...
ok2..
pakej 1 - pakej berlian (RM 1500)
**mewah, eklusif, anggun dan bergaya**
pakej 2 - pakej emas (RM 1300)
**anggun, bergaya, jimat dan lengkap**
pakej 3- pakej intan (Rm 1000)
**anggun, bergaya dan jimat**

aku amik pakej 1 pasal still dlm bajet keluarga lagi...huhu..
meh aku kopipes pakej dia ehh...

~ 1 set pelamin mewah
~ 1 set hiasan bilik lengkap
~ 1 set hiasan canopy pengantin
termasuk alsesori:
- hiasan tabir belakang
- skirting meja
- bunga meja
- sarung kerusi
- balut kanopi

~ 1 set baju bersanding lace termasuk aksesori L + P
~ make up 2x
~ 1 set baju nikah termasuk aksesori
~ 2 set baju bergambar

ni pakej kt kampung aku la..
jgn plak compare dgn kt kl nih..
mimpi la nk dpt seme2 tu dlm rm1500 je...
ade jgk kelebihan jadik bdk kampung ni ye...
huhu..

ok..ni je wt ari ni...sekian..macihhh...:)

7 comments:

  1. klu camtu, aku tumpang bersanding kat kg ko la eh....

    ;D

    ReplyDelete
  2. ha ha ha...nasib baik murah kat kg kiter....
    tapi ko kena rajin follow up...kang jadi mcm aku...baju nikah lmbt siap....pagi nak nikah...malam tue baru noni siapkan...
    aper2 pun thankz kat noni.... harga murah berbaloi-baloi

    ReplyDelete
  3. -->KTS

    boleh2...nk tumpang majlis aku skali nnt pun boleh..tp pengantin lelaki lain2 la yer...hhuhuu...

    -->Sue

    baikk..ingat nk balik kg lg ni..noni suruh dtg ukur baju pulak..tak tau biler nk balik..raye cine ni nk g nilai 3 beli langsir....

    ReplyDelete
  4. nak murah lagik ambik saja aku jadi mak andam,eheheheeh.

    ReplyDelete
  5. -->juliet

    uikkk...laaa..apsal xcakap awal2 ko ni mak andam..klu x, bleh aku hire ko je...heheh..
    xpe2..nnt aku rekemen kt kwn2 yg lain ehhh....huhu..

    ReplyDelete
  6. wow bestnye k.linda pakej ni... harga pun ok sesangat... kalau hajar, hajar pun akan pilih pakej no 1 tu... sangat puas hati...

    ReplyDelete
  7. -->hAJAR

    tulah..nasib baik k.linda dok kg je..bleh la dpt pakej murah2 cam ni..tp mcm Sue ckp la, kene selalu follow up Noni ni..sbb bleh kate pengantin2 kt kg, mmg suke ambik pakej ng dia..huhu...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute