Wednesday, February 10, 2010

Home » » majlis² itu....♥

majlis² itu....♥

salam...
aku nk citer pasal majlis aku nnt...
cewahhh...
ok..
majlis aku nnt insyaAllah pd 16 oktober 2010..
bersamaan besday en As..
huh..aku adalah jeles...
en As bkn main suke lagi ble family pilih tarikh tu...
takpe2...

seminggu sebelum tu pulak, 9 oktober 2010 majlis nikah abg ngah en As ng tunang dia..
mknenye ade satu majlis kawen kt ampang nnt sbb tunang abg ngah en As org ampang..senang kan...dekat je...umah aku jgk nun jauh di pahang...huhu...takpelah..boleh la rombongan pegi jalan2 makan angin sekali nnt..ayat nk sedapkan hati..:p

ok, pastu 23 oktober 2010 baru ade majlis sambut menantu kt gombak...mknenye nnt ade 2 pengantin la...wahh gitu...:p

majlis kt Ampang - 9/10/2010
majlis kt Pahang - 16/10/2010
majlis kt Gombak - 23/10/2010

ni seme family yg rancang..kitorg ikut je...mama en As kate bleh jimat kos...
so nye, bulan 10 ni sedara mara telah di booked khas utk majlis2 yg berderet2 tu...huhuhu...

sekian dulu buat ari ni..ops..sebelum lupe..en As dh pegi booking dewan komuniti ibukota kt gombak utk mjlis belah gombak nnt...

gmbr from en gugel...ni lah rupe dewan tu..aku dh penah pegi dewan ni mase mjlis kawen kwn en As ari tu...tak tau nk describe dewan ni cm mane..tp 1st tgk, terus ter cakap 'mak aihhh..tggi nye bumbung dewan ni...' boleh tgk gmbar tu..tggi kan..hurmmm...

ntah la...tunggu jelah ape jadik nnt...:)

4 comments:

  1. aku pernah gi dewan komuniti ibukota tu...

    .
    .

    errr.. senang la nanti... pengapit dah tau tmptnya..

    errr... aku pengapit en as kaaaan??
    opocot.. aku pengapit ko kaaannn??

    .
    .
    hihihihi

    ReplyDelete
  2. -->KTS

    hurmm..bleh jgk kan klu kite wt cm tu..pompuan jadik pengapit pengantin laki, yg lelaki jdik pengapit pengantin pompuan...

    matik la kene marah ngan mama en As...huhuh..xpenah di buat org...hahahha..

    errr...ko nk jadik pengapit aku ke...:)

    ReplyDelete
  3. wow bestnyer en as dapat tarikh same ngan date besday ekkk...

    ReplyDelete
  4. -->hajar

    tulah pasal...senyum lebar mase family pilih tarikh tu...:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute