Tuesday, February 2, 2010

Home » » pangajaran utk aku...:D

pangajaran utk aku...:D

salam..
tgk jam sat...
ops...
dh nk 5.30 dah...
ok2...
type laju²...

nk citer skit la mase kitorg pegi beli cincin risik ni...
adoi la...
klu org lain puas satu kl ni survey harga..
keluar masuk kedai mas kan...
klu bleh nk cari harge yg paling rendah la..
tu dh mesti bagi yg spesis same mcm aku...
lain la klu yg bajet besar kan..
msti tak kisah ngan harga asalkan berkenan di hati...
huhu...

ok2..
ari khamis lps blik keje tu terus pecut pegi carre4 wngsa maju..
sblum tu tnye kt Sue kedai mas wah chan kt belah mane..
padahal aku tetiap bulan pegi carre4 tuh..
bleh tak pasan selame ni..

aku pegi ng en As la..
dia tukang bayar, harus la dia ade kan..
takde survey2 bagai..
terus je riki2 amoi kt kaunter tu, ckp bajet kitorg sekian2,
pilih2, pening2, terus amik...hahhaha...

pastu mase otw balik, mama en As call...
sekali mama tnye brape harga 1 gram skrg....
aku tetibe macam....blurrrrr....
tak tau nk jwb ape...
sbb aku tak tnye lngsung harga 1 gram baper...
huhuhu...
ntah pa pe la haiii...
mklum ler...
kitorg tak penah pegi beli emas...
mmg tak teringat lngsung nk tnye amoi wah chan tu..
yelah..mase pun dh suntuk sbb esok paginye aku dh nk balik kg...
tu yg tak pegi survey2 harge pun...:)

ok..
bler dh balik kl baru teringat kt resit mesti ade tulis kan...
oooowwhhh...
rm138/gram rupenye...
adoyaiiii...
kpd sape2 yg nk beli emas, jgn jadik cam aku...
sile survey dulu..baru puas hati...:)

ni ler rupe cincin tuh...:D

4 comments:

  1. ececehhh...sudah tambah cincin....
    cepat wat bakull...kang bayak lagie benda nak kena wattt...dah tak lama niee....rasa terujaaa nak tgk ko kawen nie...aper2 nak riki2 brg ajak la ktorg g skali

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah step pertama dah selesai...

    tunggu step yang seterusnyer.. hehehe... semoga berbahagia ek k.linda & en.as... :D

    ReplyDelete
  3. --> sue
    ye..ye...aku tgh bz penuhkan umah ngan bakul la ni skrg...huhuhu...
    ok..pa pe nnt nk tau harge ter baeeekkk aku tnya ko la...ko kan expert...huhu

    --> hajar
    nexttt...hehehhe...
    mekasih...

    ReplyDelete
  4. salam kenal kak...

    hurm, bilalah saya nak dapat cincin emas...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute