Tuesday, March 30, 2010

Home » » citer pasal ahad kelmarin...

citer pasal ahad kelmarin...

salam..
alhamdulillah..
selesai sudah bab serangan psikology pagi tadi..
haru betul lah..dan2 la sakit perut la hape la..
ntah pa pe..
padahal interview tak sampai seploh minit..
hehehe...

ok2..
tutup citer pagi td..
ni nk citer pasal ari ahad kelmarin..
pukul 1 tu en As dtg amik aku kt umah..
kitorg pegi kenduri member opis aku ni kt dewan komuniti ibukota..
dh makan, pastu tgk pengantin berarak masuk dlm dewan, pastu kitorg terus balik..
bukan taknak tggu pengantin, tp Ya Allah..ramainye tetamu time tu...
maybe sebab diorg buat satu majlis je..mknenye ramai la sedara mara rakan taulan dtg kenduri diorg nih..siap ade yg tggu belakang kite lagi sebab diorng nk duduk makan..bayangkan..
tp overall seme best..lauk2 best walaupun pedas skit..deko dewan cantik..kaler pink pepel..tp yg paling tak bleh tahan kerusi pengnatin kt pelamin...gojes tu...tinggi melangit..nk same tggi ngan pelamin..tp sayang..takde gambar langsung..

ni gift yg kitorang dapat..memula ingatkan coklat betul2..rupe2nye biskut yg disalut coklat..sedap tau..:)

pastu kitorg terus pegi umah kawan en As ni..
sebab wife dia ni la yg tolong buat hantaran en As nnt..
hantaran utk aku la..huhu..
wife kawan dia ni pun bukan org lain..
dulu mase sekolah satu kelas ng en As..
liyana namenye..

borak2 skit..bincang2 pasal harga skit..
pastu tgk hantaran yg dia tgh buat utk sape ntah..
cantik jgk..kaler itam merah..

harga satu hantaran rm30 inggit je..
dia sediakan segala mak nenek decoration, kite tinggal lagi beli barang ape yg nk diletak je..
dia kata kalau kt kedai tempat dia keje, harga satu hantaran rm 70 inggit..
kirenye ni harga kawan2 la..hehehe..
aku lupelah pulak dia keje kt mane..
takpe..nnt bleh tanye..

en As kate oklah harga rm30 tu..
kalau nk suruh wt sendiri sape plak nk membuatnye..
sebenarnye ade kisah di sebalik sape nk buat hantaran ni..
nnt lah aku citer ekk..

oklah..ni je utk ari ni..
nnt aku merapu meraban lagi..
mekasih sbb sudi bace tulisan ntah pa pe ni..:D

2 comments:

  1. tak selesa kan kalo tgh makan ada org tunggu

    ReplyDelete
  2. -->juliet
    tulah pasal..ari tu aku blum betul2 bangun lagi org dah pegang kerusi tu...haru btul lah...:O

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute