Monday, March 15, 2010

Home » » jalan jalan dapat penat...:D

jalan jalan dapat penat...:D

salam..
tau tak ape yg aku rase skrg ni..
aku rse cm loya nk muntah...
jgn plak pikir yg bkn2 yer..
ni seme pasal preparation aku la nih..
pening la paler aku..
rase mcm tak cukup mase je..
padahal lame lagi kan..
tp tulah yg aku rase skrg..

ok..
semalam aku ajak en As pegi jalan tar..
niat nk carik kertas..
ala..aku kan kenkononnye nk diy kotak..
hhehe...
mane tau plak satu jalan tar tu kitorg rayau, ape kedai buku ke kedai ketas pun tak nmpak..
ke salah lorong ekk..
en As muke dh mcm cencurut dah..hehe..
yelah..name pun pegi sane ala ala terjah..
tak de google dulu mane tempatnye..
ingat nk ajak pegi brickfields sane, tp dh tau dh..
en As msti tak nk pegi punye...adehh..
pastu rayau2 kt area semua house tu jumpelah kedai bunga dan riben yg mmg dh terkenal dikalangan B2B ni kan..tapi...oooo..ade tapi jgk kan...TUTUP...tau tak kedai tu tutup...aku hangin je...ke aku yg pegi lewat sgt..aku smpai sane dlm kul 8pm...sabo jelah...

kesudahannye, balik lah kitorg berdua dgn perasaan hampa...ehehhe...sebenarnye aku sorang je yg hampa..en As hangin...hahahha...nasib baik jalan tar tu dekat je...huhu...

takpe2..lain kali aku terjah lagi dgn ilmu kawen2 di dada...hahah...ayat tak bleh tahan...:P
.
p/s : tghari semalm sempat pegi kenduri kawen en As kt gombak...mase jalan tu tetibe rase peha aku berlaga sesama sendiri...ape mksud nye tuh...adoi la...

1 comment:

  1. k.linda ayat kat p/s tu akak p kenduri sape tu..?? kenduri kawen en As ker..??? bukan ker en As lambat lg nak kawennyer.. hi3x...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute