Monday, March 22, 2010

Home » » mcm takde tempat lain nk pegi...:)

mcm takde tempat lain nk pegi...:)

salam..

ermm..semalam pegi JJ wngsa maju jap..
ramai manusia..tp still bleh jalan2 cuci mata jgk la..
mklum le..kan tgh sale skrg nih..

pegi semalam pun sebab nk cari seluar keje kt en As..
dalam pada sale tu pun still mahal jgk la..

pastu beli adiah kawen kt sorang member satu opis ni..
mjlis kawen dia 28hb ni..
kt dewan komuniti ibu kota..
same dewan majlis bertandang aku nnt ni...heheh..
dh beli siap2 dah..alang2 dh ke JJ ni..
pusing punye pusing rembat la adiah ni..

adiah biase je..yg mampu aku membayornye..
janji ikhlas...tgk la punye la budget smpai wrapping pun gune yg free punye...hehhe..

pastu masuk kedai buku..saje je nk cuci2 mate..kalau zaman dulu2 section yg wajib pegi mestilah section novel..aku dulu giler novel..hasilnye aku ade puluhan novel...hehe..skrg ni macam malas nk membace..bukan ape...baru bace 5 minit, 5 jam aku tido...haha..

pastu tetibe terpandang plak muke scha al yahya ni..nmpak mcm comel je pakai baju pengantin..yelah..org dh comel..bagi la pakai baju ape pun...so, aku pun terus la beli w/pun en As mcm tak suke sgt aku beli majalah tu..dia tahu bukan nye aku nk bace sgt tebal2 tu..tp takpelah kan..sekali sekala...

so nye malam tadi sesambil tgk citer jackie chan tu aku dh khatam sekali majalah nona yg tebal gedabak tu..aku tgk2 gmbar je..tak larat nk bace seme..tebal weh...sape2 rase nk tambah info kawen2 bleh la beli majalah ni..

ok..tu je..otak aku kacau bilau skrg nih..bnyk mende yg kene buat sebenarnye skrg ni..tp satu hapah pun tak jalan...
aku dah malas ....

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute