Thursday, March 25, 2010

Home » » Tag dr T

Tag dr T

salam..
skrg dh pukul 6 ptg..tgh tggu en As dtg jemput..
td jenjalan blog
bakal puan T tetibe ter kene tag pulak..
ermm..
oklah..
memandangkan dh lame tak jawab tag, meh la aku jawab..

1) Siapakah diri anda di rumah?
- rumah mane ni..kt kg ke..kalau kt kg, aku ni anak sulung dr 8 beradik..4 laki2 4 perempuan..dh ade 3 org adik ipar and 2 org ank sedara yg comel..:)

kalau kt umah sewa ni aku salah sorang penghuni rumah yg tgh menyepahkan rumah ngan brg2 kawen..sori ye kengkawan..hehe..

2) Siapakah diri anda disamping rakan?
- ermmm..yg ni susah skit nk jawab..kene tnye diorg la kot..:)

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- nk ade rumah sendiri..

pastu bleh decorate ikut suke rase sendiri..
- nk ade kete besar skit..
senang bleh angkut adik badik sekali jalan..
- nk pegi bercuti tp tak mo pikir pasal planning,
tak mo pikir pasal budget, tak mo penat..boleh tak gitu?
- nk tukar kete dari manual ke auto..
aku dh jadik penakut bawak kete manual skrg..huhu..
- nk hidup sederhana dan bahagia smpai akhir hayat..

4) Siapakah nama pasangan anda?
- Mohd Asyura bin Mohd Ayob

5) Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- sayang giler kt mama dia..

- sayang aku..muahahaha..
- sayang motor dia..
- tak penah ckp 'aku kau' dgn adik badik dia..
- suke n sayang kucing..

6) Bila tarikh anda couple?
- 9/9/2006..ni kire dr 1st date la konon2 nye..hehe..

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
- bnyk sgt oooo...biaselah tu kan..
mane ade org bercinta hari2 senyum sampai telinga..
ke ade? tp yg manis lagi bnyk dr yg pahit..:)

8) Lagu tema cinta anda?
- lagu Dealova - Once tu kot..

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
- Perubahan yg paling paling paling aku nk sgt
dia benti merokok..skrg ni dh kurang dah..
tp tulah..susah betul nk suruh dia benti merokok..
adoiii...

10.Tag 10 rakan anda yang lain.
- nk tag sape ni..sbb rase2 seme dh ade..
saper2 yg nk buat tag ni, sile2 lah ye..jgn sesegan..:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute