Friday, April 16, 2010

Home » » angan angan...:D

angan angan...:D

salam..
td time rehat borak2 la ngan kak siti..
tetibe terkeluar la satu topik ni..
rasenye aku blum citer kt sape2 lagi kot..
tak tau la kot aku ter cerite ke ape sebelum ni..


citer ape plak ni kan..
takde..
dulu2 mase aku kecik2 selalu la berangan..
berangan tu kan indah..free plak tu..
dlm bnyk2 angan angan mat jenin aku tu adela satu angan2 yg sikit lagi nk jadik kenyataan..
cewaahhh...


tau ape dia...hahaha..
dulu selalu berangan bile besar nnt, aku nk kawen ngan org KL je..
muahhaaha..ngade2 jek bunyik nye..
ape sebab musabab pun aku tak tau..
maybe sbb nk dok kl la kot..
ntah pa pe..
yelah..aku kan dok kampung..
selalu la berangan nnt bile besar nk dok bandar..


ok..
meh nk stori skit..
time blajar dulu aku kawan ng budak selangor..
kawan gitu2 jerk..
matik la aku kene gelak ngan kawan2 kolej aku lps nih...
mase tu pikir..oooo..takpe la..selangor kan dh dekat ngan kl..
oklah tu...
tp tak de jodoh..putus di tengah jalan..
dia pun dh kawen dh..


pastu penah gak kawan ngan org ipoh..
sekejap je..tak sampai setengah tahun, dh putus..
ade masalah skit..
mase kawan ngan bdk ipoh ni sempat lagi pikir..
ala....ipoh bkn jauh mane pun ngan kl..
ahahha..bole?


tak lame lps tu jumpe la plak ngan en As ni..
kawan punye kawan, dh sampai nk kawen dh pun..insyaAllah..
dan alhamdulillah satu drpd angan2 aku tu dh nk tercapai dah pun...
huhu...

en As mmg asal KL..mama papa dia mmg org KL..nenek ngan uwan dia pun mmg org KL..
abih satu keturunan aku dapat org KL...
hahaha...

ok..tu je nk citer..sekian...:D

3 comments:

  1. hahaha... betul la k.linda Insyaallah dah nak tercapai tu... Alhamdulillah....

    ReplyDelete
  2. angan2 bakal jadi kenyataan... tahniah.. tahniah... org kl mmg best... dah la comel2... baik plak tu... untung betul ko dpt org kl....



    .
    .


    hihihi... cubaan memuji diri sendiri :D

    ReplyDelete
  3. -->hajar

    tulah pasal..skit lagi k.linda nk kongker satu family org kl..hehhe..

    ->KTS

    ye,,tahniah..ko berjaye,,huhu..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute