Monday, April 26, 2010

Home » » hampir tercapai....

hampir tercapai....

salam...
selamat ari isnin ye kengkawan..
diharap anda² seme tak mengalami tahap kemengatukkan yg teruk mcm aku..
huhu..

ok..
meh nk citer pasal duit tabung aku yg dh kosong semalam..
aku dh korek dgn jayanye menggunakan tenaga tambahan from my kazen...
sbb aku malas gler nk kire syiling sorang²...
so, aku paksa dia tolong aku...hehe..
macih Ilah...

kire punye kire dapat la jgk dalam rm300 inggit..
ingat nk realisasikan impian aku tu..
cewahh..
nk beli kamera digital sebijik utk diri aku sendiri sempene adiah ari jadi aku bulan 5 nnt..
muahhaha..
kesian aku kan..
sampai menabung bagai nk beli digicam...

en As marah sebenarnye..dia kate nnt dia belikan utk aku...
aku kate..no..no..no...
duit dia tu aku simpan buat beli bende lain...
huhu..
tp ofcoz la kene tambah duit sendiri skit nnt..
aku nk yg biase² tp puas hati nk pakai..
org kate alah membeli, menang memakai...
ade kene mengena ke???


skrg ni tgh pikir kt mane nk tukar duit syiling ni..takkan nk bayar gune syiling plak nnt kan..mau nye juling bijik mate tokey tu kang...so, kene tukar la dulu..:D

3 comments:

  1. waahh..bestnye dapat kumpul duet banyak2..hehe.. hana pun tgh menabung ni..tp tak tau ler byk ke tidak..kikiki

    ReplyDelete
  2. tulah..tp rse cm sayang plak nk pegi tukar..
    .
    .
    pa pe pun caiyokkk..caiyokk utk hana...:D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute