Monday, April 26, 2010

Home » » yg mane satu....

yg mane satu....

salam..
yg mana satu..pilihan kalbu...

Sony...
Canon...
Nikon...
Olympus..
Samsung...



nk dpt yg ini mau nye aku kene menabung sampai anak dua kot...huhu...

5 comments:

  1. adik hana guna cam yg no.4 tu..pun ok..tp kalo dpt sony pun macam best..hehe =D

    ReplyDelete
  2. ko beli olympus je...tak pun canon ke...jgn beli sony..tak best..hhehhehee

    ReplyDelete
  3. hahaha... alang2 amek je DSRL camera trus.. sgt puas hati.. tp kene invest byk la.. sb ade je gear bru dah mengelupur nk beli.. mcm i.. hehehe... i prefer Canon.. accesory murah compare to NIKON lg pun Canon gbr sharp. up to 18mp tp i py 15mp jer.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. nikon the best for camera..


    .
    .


    aku pun teringin kamera yg bawah tu.. apa kata ko tolong menabung utk aku.. tenkiu :D

    ReplyDelete
  5. --> dear all

    mmg kalau ikutkan teringin nk guna yg bawah sekali tu..tp ku sedar diri ini...hahahha..
    .
    .
    ok..nnt kalau dh berjaya beli, kite tgk sape yg betul ehh..
    tak sabar dh ni..huhu..
    .
    .
    --> KTS

    aku bleh je tlg menabung utk ko..tp ko sanggup tggu ke..hehehe..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute