Monday, May 17, 2010

Home » » edisi balas dendam...

edisi balas dendam...

salam..
nk review skit pasal ari sabtu mlm ahad lps..
kitorg pegi lps tensen pasal malaysia tak dapat pegi final piala thomas..
so, kitorg pegi balas dendam 4 jam kt dewan ibu kota, setapak...
huhu..4 jam kau..letih giler..
pak ndak booking dr pkul 8 mlm sampai pukul 12 mlm..
haaa..main lah sampai lebam...

mak ndak ngan aku mcm biase lah pom pom gurl yg berjaya..
memula aku mls nk main, sbb keadaan tgn tak mengizinkan..
tapi mane bleh tahan beb...
akibatnye sampai skrg tgn kanan aku still sakit lagi nih...
sorry la yek..gmbar aku dh berpeluh mestilah aku tak publish...
hahahha...

en As diapit oleh adik badik yg lain lain kaler..hehehhe..
errr..en As, nape terteling mcm tuh..nnt atas pelamin jgn wt cam tu ok..hahahah..
matik lah aku kalau dia bace ni...
ampun banggg...hehehe...

player2 yg keletihan..ape tak nye masing masing main feeling mcm nk kalahkan Lin Dan...yg pakai seluar merah tu paling semangat berkobar2...hehehe...
baju putih..baju itam...adik badik..tp.....lain bebenorrr...tp dua dua pun manisss..
ye pak ndak..ape yg berkibar kibar tuh...hehehhe..

tu je laporan sukan utk hari nih..
sehingga berjumpe lagi di lain waktu..
akhir kate majulah sukan utk semua..
ucapan ditujukan khas kpd pasukan badminton..
to BAM..sile wat sesuatu..kami dh rindu sama itu piala thomas..
sekian...:D

4 comments:

  1. aku pun dah rindu sama en.as..eh!..Eh! sama en.thomas. Asek tersasul jek sejak mesia kalah ni, :P

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    eh..eh..ehh...
    jaga jaga...
    .
    .
    .
    aku rse sbb ko punye sorakan kureng kot mase separuh akhir tuh..
    .
    .
    huhu..:D

    ReplyDelete
  3. dua2 tu adik en as ker k.linda...? tiga2 xsamer muka kan...

    ReplyDelete
  4. -->hajar

    eh tu bukan adik badik en As tuh...diorg berdua tu adik badik...
    tp diorg tu antara bestfrenz en As la tu..
    .
    .
    .
    lain2 kan muka diorg selain lain2 kaler..heheheh...:D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute