Tuesday, May 18, 2010

Home » » tag from dNa...:D

tag from dNa...:D

salam..
camat pagi..
meh jawab tag dr pn dNa kite..
ade feeling mcm masuk rancangan fuhhh! je...
nak tau ape isi dalam bag ??
memula meh nk tunjuk skit gmbar beg yg aku bawak pegi opis skrg ni..
beg murahan je..beli pun kt pasar pagi taman melati..doploh inggit..
pasar pagi korang ade jual beg2 bagai??
hehhehe...
ekceli tu sling beg..tp aku tak penah pakai sling2 pun..
tali dia pun aku dh lupe mane letak..hehehe....
klu dNa pakai beg nk match ngan baju, aku takde mknenye...
seme baju aku guna beg ni..huhu..
intai skit ape dlm beg....waaahhh..berkecah...aku sorang je bleh carik barang dlm nih..klu suruh en As mesti mulut dia pot pet2 membebel...padahal beg keje dia lagi bersepah...
ok..skrg ni nk tunjuk isi dalaman pulak...
.
.
drumzzz rolll plssss
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tarraaa...ni je brg2 yg ade dlm beg aku..takdelah bnyk mane pun..aku bwk yg penting2 je..
.
.
meh nk citer pasal brg2 ni ikut pusingan jam ehhh..
.
1. digikem ngan kabel~~>haruslah kan..kate baru beli..harus lah aku usung kehulur kehilir...padahal bkn nye amik gmbor pun..
.
2. buku Asb~~>adelah sikit2 duit simpanan masa depan..mmg sentiase bwk dlm beg..in case ade emergency..senang...huhu..
.
3. beg henpon mickey~~> beli kt uptown je..ekceli ni dh mcm purse aku pun ye jgk..sbb aku dh lame tak gune purse besar gedabak aku tuh..ic, lesen kete, segala kad2 bank duit and etc seme masuk dlm beg henpon tuh...
.
4. henpon sony ericson~~> ade sejarah henpon ni..aku beli sbb nk bagi nmpk brg..ekceli kt opis lame penah dpt award best staff bulan tu..diorg bagi insentif rm400..so,aku tambah duit aku sikit, dapat la henpon ni..kebetulan henpon sabun aku dh nam jahanam time tuh...mcm tau2 je kan...
.
5. note book~~>buku kecik tmpat aku ngan en As buat kire2 bulanan..senarai bende2 nk kene beli pun ade dlm buku tuh..hehehe...
.
6. pensil picit kaler pink~~>sejarah pen tuh..beli time aku study tahun 2000-2002 dulu...syg gler sehh ng pensil nih...klu ade org pinjam cepat je aku carik balik...huhuh...
.
7. bedak compact maybeline~~> beli time sale kt guardian dpn UTAR ni..huhu...dh nk abih dh pun...
.
8. lipstick~~>yo yo je beli..padahal tak penah merah pun bibir aku ni pakai..pakai lite2 je...segan..hahhaa...
.
9. balm ngan vicks~~>yg ni biaselah kan..senang kalu sakit pening cepat2 amik bau..huhu..ubat migrain tak bawak plak ari nih...
.
10. kunci~~>kunci opis ngan kunci umah...yg ni pun kalau tertinggal, sendiri mau ingat la kan...
.
fuhhhhh...nasib baik skit je brg dlm beg aku nih..semput jgk ehhh nk pikir satu2..
ok.selesai dah tag ni...aku nk tag sape plak ekkk..
hah..korang plak jawab ehhh...nk tgk jgk ape dlm beg korang tuh...
.
► KTS
► juliet
► hajar asuar
► sarimah jaafar
.
haa...jawab jgn tak jawab...:D

5 comments:

  1. aku tak bawak beg gi keje,macam mana nak jawab tag ni,ekekekeke.

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    ko jgn nk ngelat ehhh...klu ko tak bwk beg, ko tunjuk beg opis mate ko pun bleh jgk...ehhehe...

    ReplyDelete
  3. aku sama ngan juliet... tk bawak beg g kerja

    .
    .

    hihihihi


    .
    .

    beg aku lg berkecah... sgl benda smpn dlm beg... bapak harimau, bapak gajah sumer ada..


    :D

    ReplyDelete
  4. -->KTS

    aku tau ko cube bagi alasan yg asalan kan...:P

    ReplyDelete
  5. Hi boleh tanya kat mana Pasar Pagi Taman Melati ni? Ada jual daging lembu kat sana?

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute