Monday, May 10, 2010

Home » » yeayyy..dah beli...:-)

yeayyy..dah beli...:-)

salam..
saje nk citer pasal aku dh beli bende alah ni..
ari sabtu tu kuar pagi² pegi low yat ng en As..
survey pnye survey ter singgah la kt canon outlet ni..
kirenye seme gajet² canon je kt kedai ni..

pendek kan citer, rembat yg ini..
boleh la kan..
padan la dgn bajet aku yg ciput ni..
sebijik sejibon mcm dlm gmbar ni..
kaler merah itu wajib..huhu...

masih dlm mood try n error..
pastu sendiri amik gambor, sendiri delete..
malu tgk gmbor sendiri..
boleh??

pastu ptg sabtu ade kenduri doa selamat sikit..
ank mak ndak pnye besday..
ade la gambar sekeping dua..
tapi tak bawak pulak si merah aku tu..
so, tak dapek la aku nk tepek gmbar besday gurl tu..

ok..tu je nk citer..
berkat kesabaran menabung dpt la seketul kamera ni..
hahaha...sabar lah sangat...
adiah besday aku in advance..
huhu...:D

3 comments:

  1. peeeeeeeewwwwiittttt

    .
    .



    merah mmg menawan... jeles ai

    ReplyDelete
  2. pasni buleh ler kita gambar sama ye en.as...ehh..silap..cik as :P

    ReplyDelete
  3. --> KTS
    pewiiittt...
    .
    .
    ye..tau..
    .
    .
    menawan lah sgt..
    huhu..:D


    -->juliet

    boleh je..nk amik gmbr ng en as pun boleh...ape salah nye...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute