Monday, June 7, 2010

Home » » aku terbeli pistol???

aku terbeli pistol???

salam..

ari ni aku nk citer pasal ke berjayaan aku dlm misi ari sabtu kelmarin...
ayat pun dh lintang pukang..
hehhe..
satu lagi pencapaian dlm misi beli brg2 kawen..
akhirnye aku jumpe jgk SSF tu kt mane..
tu pun sebab en As salah masuk lorong..
kesian aku kan..huhu..

ok2..bukan nk citer pasal tu...
alkisahnye lps beli bunge kt SSF tu, ingat nk pegi kedai bunga n riben tu..
sekali tutup daaa..
cuti besday agung sabtu tu kan..
pastu en As ajak masuk dlm kedai yg jual riben2 ni la..
kedai Yen Riben..
korang mesti tau kan..
especiali b2b mesti tau punye...

pusing punye pusing..
ambik tu..ambik ni..
tnye tu..tnye ni..
sampai staff dia pening tengok aku...
pastu bile staff dia dh bukak bil, aku pun beratur la nk bayar kan..
smpai turn aku, cashier dia tgok aku dgn muke pelik..
aku lagi pelik nape pulak dia tgk cengggitu..

tau nape..???

namp tak yg aku dh bulatkan merah tu..

PISTOL???
apakah??

cashier : u beli pistol ape ni..
aku : hah??

sabor jelah..terperanjat hakue hoccayyy...

4 comments:

  1. glue gun r tu.heheh suspen tul.:-)

    ReplyDelete
  2. -->nadeera

    ye betulll..seploh markah..heheheh..

    ReplyDelete
  3. huhu sapen je..awat la depa tulih pistol hahah sib baik xtulis pistol gam heheh

    ReplyDelete
  4. -->farah

    ha tulah..memula tu tak pasan langsung...adehhh...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute