Thursday, June 3, 2010

Home » » bagi laluan..bagi laluan...

bagi laluan..bagi laluan...

salam..

nk mengeluh sikit bleh tak..

tau mmg tak elok mengeluh2 ni..

tapi..tak kire..nk mengeluh jugak...

jom mengeluh sesame..

haiiihhhhhhhh...

sorry..takde sound efek kt sini..korang buat sendiri la ekk..

heheh..

tau sebab ape tetibe nk mengeluh ni..

nk marah pun ade..geram pun ye..

bilelah en As tu nk pegi kursus kawen ni..

lagi 4 bulan je lagi ni...

tiap2 minggu ade je aktiviti dia..

sabtu ni ade bbq kt umah nenek..

ahad ni nk pegi melaka..kawan dia kawen..

minggu depan pun tak boleh jgak..

kawan kawen jugak..

samelah smpai akhir bulan ni kawan dia kawen...

bulan 6 ni kan mmg musim org kawen..

last2 dia yg tak boleh kawen..

tak pegi kursus kawen punye pasal..

tak ke haru tu..

mintak simpang wehhh...

huhu...

4 comments:

  1. aduiiii....nape x g lagi...huhuhu....ciannye along.....

    ReplyDelete
  2. -->erra

    hah..ade jgk yg kesian kt along..tak tau nk ckp ape lagi dah..
    .
    .
    ko ngan fairuz dah pegi ke belum..baik buat siap2..jgn jadik cam along...muahahha...

    ReplyDelete
  3. gimme 5!! pastu kite bole main sep sep tom tom...

    i nk ngamuk pon tak gune. ade ke patut. ade tempat kosong since last month i suro dier pegi tak daftar2 smlm baru nk kabut daftar for next week. hamik u sume JAKIM nye kursus kawen area melaka tengah full sampai late bln 7..

    da la nk exams seluruh bulan 8 and 9...

    arggh~ tensi! * at least bole kongsi tensi ngn org yg paham..*

    ReplyDelete
  4. -->kay

    ye..ye..teramatlah paham..hehehe...
    kite ni sabo jelah...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute