Monday, June 7, 2010

Home » » bbq..

bbq..

salam..
tarikh : 05-06-2010
time : 6 ptg sampai tgh malam
location : umah nenek, tmn gombak jaya, bt 6, gombak..
acara bbq, makan² sampai lebam...

antara menu² ari tu...

ikan ni tgh pandang aku mase nk tangkap gmbor dia..nasib baik ikan ni tak senyum...huhu..

lazatssss and yummyliciousss....

adi, en As and alim..alim ni adik bongsu en As..tp lain benor muke diorg ni..tak sama langsung..
en As kekenyangan smpai senyum pun dah senget..hehhehe..ampun bang...:D

sekian berita bergambar...time kasih sudi bace..:)

6 comments:

  1. kusss semangat tengok ikan besau2 tu :P

    ReplyDelete
  2. sume tu ikan sungai ke ikan laut.. errr.. hihihi.. ai mmg tak kenal ikan :D klu ikan laut, boleh aar ai join lainkali.. :D



    pssttt... muka en.as dlm gambar tu mcm muka marcell la plak.. encem.. tergoda ai.. hihihi.. jgn marah..

    ;D

    ReplyDelete
  3. -->juliet

    jgn kuar angin kus kus sudah...hehhe..

    ReplyDelete
  4. -->KTS

    ntah la..kurang pasti pulak ikan2 tu laut punye ke sungai punye..
    aku tau makan je..
    .
    .
    okey len kali kalau ikan laut, aku jemput ko dtg ekkk...
    .
    .
    kts, ko mmg kan..saje lah tu..
    tergoda dgn marcell tu, i tak kisah..tp kalau ng abg botak i tu, i kiSahHHHHHH....hahhaah...

    ReplyDelete
  5. aduhai k.linda, hajar memang xleh tahan tengok ikan bakar camnih... sedapnyer.... ;d

    ReplyDelete
  6. --hajar

    heheheh..saje je k.linda letak gmbar tu..mmg nk bg hajar terliur..ehehhe..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute