Saturday, July 24, 2010

Home » » alangkah syurganya...

alangkah syurganya...

salam..
tgh wat pe tu..
hehhehe..
panas2 macam petang ni kalau dapat ABC semangkuk alangkah syorgaaaa...
tak dapat ABC, dapat cendol tapai pun ok jugak kan..
hehhehe..
pastu dapat pulak rojak buah ke..rojak mee ke...
tak pandang kiri kanan dah rasenye..

tapi ape kan daya..
aku sekarang kt umah tgh layan citer hisdustan tv3 ni ha..
en As tgh kusyuk dengar ceramah kt kursus kahwin sekarang ni..
yelah tu kusyuk kan..
ntah2 tgh kusyuk dok ushar awek2 cun kt dalam dewan ceramah tu..
heheheh..
ishhhh..ishhh..mintak jauh la bende yang bukan2 ni..

dah2..
aku nk pegi jenjalan umah korang pulak..
harap2 adelah yang nak jamu aku ABC kan..
hehehhe..boleh la aku kecur air liur sengsorang kat umah ni..
hehehe..

4 comments:

  1. kr rmh aku xder ABC
    ada sotong samarinda jek.. hihihi!!

    ReplyDelete
  2. nasib baik bukan si sotong paul tu kak ngah oiii..hehehhehe...

    ReplyDelete
  3. asleenda..
    SEBUT ABC..TERUS CGG TERASA NAK MAKAN..
    ABC kat ne YG SEDAP EH?

    ReplyDelete
  4. br terpikir, lame gile dh tak mkn abc.. hihiih

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute