Thursday, July 8, 2010

Home » » award...

award...

salam pagi...


tarrrraaa...dapat award la..
dah ramai yang dpt award macam ni kan..
cantikkan...

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini.
errr..time kasih bebanyak la
cin erin sudi pass award ni..cik erin ni baru je selesai majlis bertunang hari tu..cantik berbaju pink..tahniah ehhh...

2. Sila beri 'award' kepada 10 bloggers yang lain.
aku nak pass award ni pada sape2 yg yg belum ade lagi award macam ni..kalau tak nak buat n3 pun tak pe kot..amik sajelah..sebab kebanyakkan kengkawan blog yg lain dh ada award ni, so tak tau nk bagi kt sape..boleh kan cik erin...hehe..

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni.
hah korang yg belum ade award macam ni boleh la copy paste pastu letak dlm blog masing2 ehhh..jangan malu2 segan..:D

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute