Friday, July 9, 2010

Home » » Elaun Cola utk pekerja swasta

Elaun Cola utk pekerja swasta

Tuntut jangan tak tuntut beb..banyak ni..

PENGUMUMAN BARU OLEH PM (Elaun Sara Hidup)

PEKELILING 11 -
Kerajaan bersetuju memberikan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa mengira pangkat dan tempat bertugas semua pekerja swasta sebanyak RM800.00 sebulan berkuatkuasa Ogos 2010 bagi menampung kenaikan harga minyak dan barang-barang.

Elaun COLA ini boleh dituntut di semua Pejabat Pos dan BSN diseluruh negara mulai jam 1 pm hingga 4 pm pada setiap hari kecuali hari Jumaat, Sabtu dan Ahad serta hari-hari kelepasan am.

Kakitangan swasta perlu menunjukkan kad pengenalan diri Jabatan untuk mendapatkan borang permohonan dan wang akan dibayar selepas penyerahan borang yang lengkap beserta dengan syarat2 berikut :-

1. Surat Perlantikan Kerja - Original
2. Surat Pengesahan Kerja- Original
3. Surat Akuan Majikan - (Tempat terakhir masih bertugas)
4. 80 penutup botol Coca - Cola... ......
Baru sesuai dengan namanya Elaun Cola!

Haaaahahaha! !!! Dah! Pergi sambung kerja....
kalau pasal duit semua mata besar belaka ekk......
Whuawhuawhuawhuaaaa??
aku tak mau terkono sorang2..
so aku share ler dgn korang....
huhu...

p/s : ni email dr seorg kawan yg nk kena karate tengkuk dia jap lagi..
dia tau tak bakal2 pengantin yang macam aku ni mmg akan bulat mate kalau pasal duit2 ni...yang banyak duit tak lah kottt...
huwaaaaa...
alangkah bestnye kalau ni kisah betul...
b2b semua..sapa setuju...??

5 comments:

  1. cis! cis! cis!

    .
    .


    hilang ngantuk sekejap!!!


    .
    .

    aku tak kira!! bg aku air coca cola sekarang gak

    yu ni teruk tau!! mencik!!

    :P
    :P
    :P

    ReplyDelete
  2. sabo jer laaaaa.. mati2 hajar ingatkan betul kak.... huhuhu...

    ReplyDelete
  3. --> nadeera
    hikhikhik..i'm sorry...hehhe..

    --> KTS
    air bergas tk elok utk perut..sekian..hahaha...

    ReplyDelete
  4. --> hajar

    tulah..k.linda pun ingat ye lah tadi..dah semangant nk lompat, sekali..nan adoooo...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute