Thursday, July 15, 2010

Home » » pengumuman...:)

pengumuman...:)


sumber : google

salam..
sebelum tu, aku nk bagitau bahawasanya blog aku ni blog caca marba..
ape benda yang aku suke, aku merapu kt sini..
bukan ape..takut nanti ada pulak yang heran..
ehhh..blog aku ni bukan blog b2b ke..

patutnye citer pasal kahwin2 je lah kan..

no..no..no...
blog ni wujud pun sebelum aku canang2 nk kawen bulan 10 ni..
sebab tulah jadiknye caca marba..
lagipun sekarang ni tengah stress pasal preparation kawen2 ni..
malas nk update..


saje je aku lari topik sikit..
nanti bile dah ok balik tune kepala otak aku ni, aku story mory kt sini...
kalau ada yang dah salah paham, aku mintak maaf sangat2 ehh..

sorry ye geng2 b2b...
jangan risau..
aku sentiasa mengikuti perkembangan korang semua..
dan sekali lagi ucapan tahniah..


korang semua berjaya buat aku NEBESSS...
hehehhe..:D

6 comments:

  1. --> farah

    hehehe..betul jgk ekk..
    tp kamu salah sorang b2b yg berjaya menerbessskan diri ku ituuu..huhu...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah
    .
    .

    setakat ni aku tak kompius lg dengan kecacamarbaan blog ko

    hahaha.. ada ke perkataan kecacamarbaan ah??


    haaa.. skrg baru aku kompius.. hahaha




    jg kesihatan weiyh.. jgn tension2 sgt

    ReplyDelete
  3. --> KTS

    hahaha..aku tau ko pembaca setia blog caca marba aku ni...
    .
    .
    tahniah utk ko..hehhehe..
    .
    .
    tenkiu beb..alhamdulillah setakat ni sihat2 seadanye lagi..huhu..:D

    ReplyDelete
  4. first tyme datang blog ni..
    x nmpak mcm caca merba pon..

    btw, i was following cacamerba..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute