Thursday, July 22, 2010

Home » » sakit kepala...:(

sakit kepala...:(

salam..
masuk hari ni dah 3 hari berturut2 aku sakit kepala..
lapar tak boleh..
panas tak boleh..
sejuk sangat tak boleh..
tension lagi lah tak boleh..
sape ade migrain mesti paham penangan migrain ni macam mane kan..
kadang2 sampai tak tertanggung rasenya..

so, meh layan tau fu fa ni lagi sedap..
tadi beli kat pasar pagi..
walaupun tak sesedap yang aku beli kat taman melati, bedal jelah..


jemput makan ehhh..
yang puase tu, sorry tau...

4 comments:

  1. tau fu fa is my fav!!!! wahh teringin plak tetiba!!

    ReplyDelete
  2. puasa ahhhhhh.. telan air liur! batal tak? hehe :D

    ReplyDelete
  3. hehhehe...
    dh agak dah..
    sorry ekk kalau yg puase ganti terliur pulak tgk tau fu fa ni...
    hehhehe...
    tak sengaje...

    farah..
    samelah..kalau dpt yg perisa pandan tu lagi masyuuuukkkkk...hehehhe...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute