Tuesday, July 6, 2010

Home » » stressss...

stressss...

salam...
aihhhh..lamenye aku tak merepek kt blog aku ni..
nk kate busy sangat tu, tak jgk...
tak ade mood sebenarnya..
banyak sangat hal2 yg bermain di kotak fikiran sekarang ni..

sampai satu tahap waktu tido pun dah tak berkualiti sangat sejak dua menjak ni..
pejam mate nampak ni..
nampak itu..
yang itu tak siap lagi..
yang ni belum beli lagi..
ohhh..kad kahwin belum tempah lagi...
stress di situ...

migrain pun dah selalu sangat menjengah aku...
tak kire waktu..pagi, petang, siang malam..
lagi2 bile masuk baca blog b2b..
uishhhhh...TAHNIAH..anda semua berjaya menervesssskan aku..
hahhahaha...
gelak sendiri...

kadang2 terpikir..
betul ke aku nk kahwin ni..
rilek semacam je..
sekali org ketuk, sekali aku bergerak..
kalau tak de sape ketuk, tak bergerak la jawabnye..
errrrr...ade sape2 nk ketuk aku tak??
offer baikkk ni...
hehe..

semalam aku mimpi Lan Pet Pet tgh gubah hantaran aku...
huhu...APE KES???

2 comments:

  1. akak mimpi lan petpet gubahkan hantaran akak... kih3x... cantik tak kak dier gubahkan...? hehehe...

    ReplyDelete
  2. adakah ko ada belakon dalam filem Zoo yg akan kuar tak lama nih? ekekekekek. kesihatan kena jaga, jangan nanti tiba hari bersanding en.as ngan aku pulak dok atas kerusi tu,ehhh...kekekeke.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute