Tuesday, August 10, 2010

Home » apa patut aku buat....

apa patut aku buat....

salam..
selamat pagi...
sihat ke pepagi ni..

ok2..
sabtu pagi lepas, lepas breakfast tu lepak2 la depan tv..
pastu belek2 pamplate (betul ke eja macam ni...) yang ade kt atas sofa tu..
sebab pagi tu mak ndak pegi beli barang dapur kt satu pasaraya yang amat2 lah femes nye di kalangan orang gombak ni..
femes sebab harga barang murah sikit kalau nak compared to lain2 kedai..

tapi ade satu yang buat aku terkejut sikit..
nak tau kenapa??
cube korang tengok pamplate ni..
yang aku dah kotakkan warna merah tu..
nampak tak...
aisehhh...
takpe2..
meh aku zooooommm sikit...
hah nampak tak...

beri perhatian pada gambar model tu..
ye..model ayam tulah..
tengok betul2..
bukan tengok cop jempul aku yang cute miut tu...

korang nampak tak ape yang aku nampak ni..
cube citer sikit..
apa patut aku buat lepas ni..
haruskah aku boikot pasaraya yang femes dgn kemurahan harga barang2 ni..
or boikot ayam2 nya sahaja..
hehe...:D

10 comments:

  1. nape along??aym tu x di sembelih ker??

    ReplyDelete
  2. err...sungguh segar nampak ayam itu :P skang ni nak beli brg murah pun kena tgk bebtl kan.

    ReplyDelete
  3. uik leher ayam tu nampak mcm xdisembelih??? wahh guna letrik ke pe ni?

    ReplyDelete
  4. ha'ah lar..!! tak sembelih...!!! pas tu kalo i tak silap... nampak macam ade lubang kat leher ayam tu... betul kan..??!! uuuhhh.... takutnyer..!!! kalo tak perasan.. n tak berape paham...mesti main bali jer.... dah kire makan bangkai.. eeeee....

    ReplyDelete
  5. ayam tu halal ke tak? tgk mcm x sembelih je..ni mesti kasi terkejut karan je ni..

    ReplyDelete
  6. elok jerk leher ayam tu tanpa kesan sembelihan... adoiyaiiii...

    ReplyDelete
  7. --> dear all

    mekasih komen2 korang ni ekk..boleh ke aku nak cakap pasaraya mane ni..tetibe aku rase macam takut nk tulis..

    errrmmmmm..boleh ke tak ni...??

    ReplyDelete
  8. perlu lebih berhati2 bab makanan ni... sebab jadi darah daging kite kn...
    jom pakat2 beli ayam organik HPA n Az-Zain... Insyaallah terjamin halal =D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute