Monday, August 30, 2010

Home » » harap housemate aku tak kisah..:)

harap housemate aku tak kisah..:)

salam..
ni n3 pendek je..
nampak tak kebersepahan barang² kahwin aku tu..
nasib baik la dapat housemate yang tak kisah..
yeker tak kisah..
hehhe...

pa pe pun semua barang² tu dah selamat aku hantar balik kampung kelmarin..
tapi takdelah bersepah² macam tu..
aku dah packing baik²..
ikat kemas²..
hah..
bayang kan semua tu aku sumbat dalam kete kenari..
en As geleng kepala tengok barang² tu semua..
dia pun ikut aku balik kampung jugak..
sebab nak settlekan borang pihak perempuan..

oopss..
pastu nak suruh korang bayangkan jugak macam mane aku ulang alik naik turun tingkat 3 flet aku tu nak turunkan semua barang² tu..
huh..macam nak tercabut kepala lutut..
berpeluh tak payah cakap la..
jantung macam nak terkeluar je..
hehe..

sekarang ni ruang tamu umah sewa aku takdelah bersepah dgn brg² kawen aku lagi..
errrr...ekceli ade lagi tu...
barang² hantaran pulak..
huhu..

kepada housemate² ku yang disayangi..
redhoooo jelah..

errrrr..pendek ke n3 ni...?
huhu..:D

6 comments:

  1. jntg mcm nak terkeluar? tak per, kira snaman ler tu

    wah, mmg brg2 ek.....slow slow ek kat tangga tu

    ReplyDelete
  2. walau penat, tapi hati berbunga riang kan? tak pe lah tu...hati2 bila bekeja tu..awak tgh berdarah 'payau' hee

    ReplyDelete
  3. cam leh byng kan jer akak dok naik turun angkut barang2 tu.. time2 bulan pose plak tu... dugaan... ;)

    ReplyDelete
  4. perghhh banyak gila barang. i pown dulu sepah jap. skrg dh pindah susun elok2 takmo usik dh. haha

    ReplyDelete
  5. wahh..
    barang hantaran ke ?
    bnyak nya !

    ReplyDelete
  6. sy seronok la bace entry ni..hehee..mesti bahagia je rase..happy tuk anda.. :)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute