Thursday, August 26, 2010

Home » , » nak BERTUKAR jugaklah...:)

nak BERTUKAR jugaklah...:)

salam..
selamat petang...
sekarang ni betul2 tak larat..
letih semacam je..

kalau kat rumah tu pantang ade mase terluang, cepat je aku bersile depan barang2 kahwin..
dah la rumah sewa aku tu kecik je..
maklum la umah flat 2 bilik je..
barang2 aku je dah makan separuh ruang tamu rumah tu..

ye..
bersila sambil buat keje la..
gentel2 tu..usik2 ni..
kadang2 kan..tgh pegang yang ni tibe2 teringat..
ehhh..alamak..yang tu tak siap lagi..yang ni baru sikit siap..
huwaaa..

haruskah aku BERTUKAR???
tengok..
ade 51 hari je lagi..

semalam aktiviti mengikat riben pada kad kahwin utk org2 kampung..
yang aku DIY dulu tu..
ikat riben biase je..
sekarang ni tgh menggunakan sebaik mungkin riben2 yang memang banyak tu..
kenapa ada banyak...?
sebab aku pantang keluar carik barang kahwin, mesti nak rembat riben..
tu sebab la banyak riben terlebih..
hehe..
ni kad utk orang2 kampung..
aku DIY sendiri je..
save budget..
hehe..

esok selangor cuti kan...
best..best..sbb aku dok setapak, tapi keje kt pj..
boleh la aku eksyen2 kamen dgn housemate aku esok..
hehe..:D

13 comments:

  1. orange !! cantik laaaaa sukeeeeeee =)

    ReplyDelete
  2. bg kat org bandar kad oren tu tak leh ke?



    kata org bandar ini sambil kelip-kelip-kelip-kelip mata :D

    ReplyDelete
  3. --> nora
    time kasih..:D

    --> mysarah
    hehhe..same ngan pic profile awak la..:D

    ReplyDelete
  4. --> KTS
    la..ko nak kad yang ni ke..boleh je..hehehe...:)

    ReplyDelete
  5. cantik kad tu.. terrer lah wat sendiri..jer :)

    ReplyDelete
  6. sibuk ye..akak pun sibuk buat hantaran.tp bukan akak kawin lah..tempahan..heee.

    ReplyDelete
  7. huhu...dh nk kwen..lg sebln,xberdebar? hihi..walk here..shoutmix td xleyh shout lah...

    ReplyDelete
  8. bgusnye...sy bru igt nk bg kt org kmpg ktas colour je..mcm keji sgt la plak kan..hahaha..

    ReplyDelete
  9. Selamat Bercutilah Kita !


    Comei aje kad tu..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute