Tuesday, August 31, 2010

Home » » ♫♪ oooooo..balik kampung...♪♫

♫♪ oooooo..balik kampung...♪♫

salam 1 malaysia..
yelah..
hari ni kan hari kebangsaan negara kite..
hari kemerdekaan negara yang ke 53..
alhamdulillah...bersyukur aku hidup dlm negara yang aman makmur ni..:)

aku nak citer pasal sabtu ahad lepas..
akhirnye dapat jugak aku balik kampung..
en As pun ikut sekali..
dapat la aku berbuka puase dgn family tersayang..
adik aku yang no 2 tu pun balik jugak..
riuh la umah dgn suara anak² buah..
padahal baru 2 org ank buah..
hehhe..
ni gambar masa en As tengah isi minyak kete kt shell taman melati..
sempat lagi tu..biaselah kan..
alah korang macam tak biase..
hehe..
kitorang gerak pukul 9 pagi..sampai chini pukul 12.30 tgh hari..
en As bawak 80 -90 km/j je..
dia mengantuk..tak boleh bawak laju²..
bahaya ok..
nampak tu Gambang lagi 47km..
ni signboard yang aku berjaya snap..
hahha..nampak sangat takde kerja kan..
habis semua signboard, highway, pokok² jadi model aku hari tu..
haaa..
dah nak dekat dah..
siap² duit tol rm16.90 ye kwn²..:)
yang ni rasenye en As slowkan kerete kot..
nak kasi chance kt aku snap gambor..
layan je lah bakal isteri dia ni..hehe..
dalam 30 minit tu baru lah nampak signboard nak ke Chini..
jauh tau rumah aku dengan tol exit Gambang tu..
maklum la..rumah aku tu dalam ceruk² ladang kelapa sawit nu haaa..
hehe..

alhamdulillah pukul 12.30 tengahari dah sampai rumah..
lupe pulak nak snap gambar rumah..
bukan ape..bukti dah sampai..
kihkihkih..

sekian n3 balik kampung aku..
mekasih ye korang² yang sudi bace sampai bawah ni ha..
n3 merepek je ni..
pa pe pun nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 53 kepada semua rakyat malaysia..
salam 1 malaysia..
hehe..:D

8 comments:

  1. beshkan balik kampungg jalan2. yebbit ni, mama papa xbg balik kg ngan kete. :(

    ReplyDelete
  2. canon merah, sama la kita! :D

    ingat u duk gambang. i dulu blaja kat situ, matrik gambang ;)

    ReplyDelete
  3. teringin nak gi chini!!!


    .
    .
    .


    .
    .


    en.as... nanti bawak ai blk kg pula ya


    hihihi :P

    ReplyDelete
  4. duk kt tasik chini ke?sy wat research kt sane...hehe

    ReplyDelete
  5. upload la pic dania...rindu sama itu budak comel

    ReplyDelete
  6. snap2 pic tu xtvt wajib... namer pun blogger kan k.linda paham sangat dah... he3x... tgk pic akak ni xsabar nak lik kg jugak... ;)

    ReplyDelete
  7. dah balik ke?? ngelat!!! nak balik gakk hehe

    takper2 esok je pon kehkeh

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute